
ФОТО: Держмитслужба|
Відразу після митного оформлення "Рожевий фламінго" завантажили в контейнер
Дволанкову зчленовану амфібію групи снігоболотоходів декларував Національний антарктичний науковий центр. Як йдеться у повідомленні Держмитслужби, цей спецтранспорт працюватиме на українській дослідній станції "Академік Вернадський".
Машина та кран-маніпуляторна установка (КМУ) мають однотонне рожеве виконання. Моделі КМУ та машини не вказуються, але з фото видно, що це повністю нова техніка.
Читайте також Відремонтовані в Бельгії для ЗСУ шведські гусеничні BV 206 невдовзі надійдуть на передову
Для суходолу, води та льодових торосів
Всюдихід з власною назвою "Рожевий фламінго" у митній декларації вказано як універсальний гусеничний транспортний засіб, що впевнено рухається як на суші, так і на воді.
Завдяки своїй ходовій амфібія може їхати дорогами, бездоріжжям, снігом чи болотом, а в умовах Антарктики ще й через льодові тороси.
На фоні снігу та неоднорідного білого рельєфу довкола станції техніку в такому "дівчачому кольорі" буде видно здалеку. Фото: Держмитслужба
На воді в акваторії річок, озер та у прибережній морської зони на тихій спокійній воді цей дволанковий всюдихід пересувається завдяки гідростатичному приводу гусениць. Вони тут діють як гвинти.
Універсал широкого профілю
"Така здатність без зупинки переходити з одного середовища в інше робить амфібії незамінними там, де потрібна мобільність, витривалість і максимально широкі можливості", – зазначається в пресрелізі.
Читайте також Бельгія готує Україні медичні евакуатори переднього краю Bandvagn BV-206
КМУ легкої серії
З фото видно, що полярна станція матиме кран-маніпуляторну установку легкої розмірної групи (1-6 т) Palfinger PK 8500 Performance.
Ця модель доволі активно використовуються українськими виробничниками для комплектації вантажних автомобілів, в основному бортових комунальних служб, підприємств енергетики, зв'язку, ландшафту.
КМУ Palfinger PK 8500 уже в контейнері перед відправленням в далеку дорогу. Фото: Держмитслужба
Полярникам характеристики такої КМУ стануть у пригоді, бо кран спроможний в операційному режимі працювати з вантажем 3300 кг. Максимальний гідравлічний виліт сягає 9,6 м, а максимальний підіймальний момент – 7,6 мт.
Курсом на Чилі
В Україні транспортер-амфібія "Рожевий фламінго" та КМУ Palfinger не затримався. Після митного оформлення всюдихід та КМУ відправилися контейнером до Чилі.
Читайте також Гусенична амфібія BAE Systems отримала привабливий дизайн
Вже звідти на українському науково-дослідному судні цей вантаж перевезуть черговим рейсом до станції "Академік Вернадський" в Антарктиці.