Компанія Citroën оголосила про завершення виробництва міського автомобіля C1, після 17 років цієї моделі на конвеєрі та близько 1,2 мільйона проданих машин. Заповнити прогалину в лінійці для А-класу призначено найменшому кросоверу марки та мініатюрному електромобілю.
Дізнайтесь також: BMW об'єднає моделі 4 та 8 Серій під індексом 6
“Значні зміни в умовах дорожнього руху в містах та прискорення енергетичного переходу”, а також “нові виклики мобільності” змусили французького автовиробника прийняти рішення про припинення виробництва найменшої моделі. Іншими словами, суворі норми викидів і високі стандарти безпеки сучасних автомобілів ускладнюють виробнику роботу з найменшим сегментом автомобілів з ДВЗ.
Перше покоління Citroën C1 було представлено у 2005 році як модель-побратим для Peugeot 107 і Toyota Aygo. У 2009 році тріо оновилось, а потім ще раз у 2012 році. Ще через два роки на ринок вийшло друге покоління С1. У 2018 році PSA Group і Toyota оголосили, що припиняють спільне виробництво автомобілів на заводі Kolin в Чеській Республіці в кінці життєвого циклу їх моделі.
Citroën і Peugeot, тепер члени великої родини Stellantis, вирішили не розробляти нове покоління автомобілів сегмента A з бензиновим двигуном. Toyota вже має заміну для Aygo у вигляді мініатюрного кросовера Aygo X, а Citroën заявив, що не планує прямого наступника своєї моделі. Французький автовиробник сподівається, що покупці міських автомобілів виберуть або крихітний електричний “квадроцикл” Ami, або більший і практичніший суперміні C3. Останній обіцяють зробити більш привабливим для покупців, завдяки новій, доступнішій комплектації.
Фото: Citroën C1 / Citroën