ФОТО: Daimler|
Концепт електрокара smart
Німецьке видання Handelsblatt повідомляє про те, що корпорація Daimler може позбутись свого бренду Smart, оскільки він є збитковим.
Також цікаво: Skoda розповіла, чого від неї чекати протягом року
Перший виконавчий директор Daimler Ола Каллініус, який у травні змінить Дітера Цетше на посту керівника компанії, заявив німецькому бізнес-виданню, що у бренду Smart немає майбутнього і за потреби його першим ліквідують, аби позбутись баласту.
Повідомляється, що за минулий рік по усьому світу було продано 128 802 автомобілі марки smart, що на 4,6% менше, ніж за попередній. За оцінками Evercore ISI, щороку “Даймлер” втрачає на “Смартах” від 500 до 700 мільйонів євро.
Фото: smart fortwo, forfour та EQ / Daimler
Реструктуризація не принесла користі бренду і з 1998 року завдала німецькому автоконцерну збитки у мільярди євро, пише німецьке видання. Daimler не відкриває фінансові показники бренду. Останньою спробою оживити бренд є перехід на випуск електрокарів. Однак таке рішення може виявитись занадто дорогим для виробника, повідомляє Handelsblatt.
Нагадаємо, бренд Smart (зараз пишеться smart) з’явився у 1998 році. За однією з версій назва марки є акронімом від Swatch Mercedes Art. Фірма була створена як спільне підприємство MCC (Micro Compact Car AG) між корпораціями Daimler-Benz та швейцарським годинниковим концерном Swatch.
У 2002 році фірма змінила назву на Smart GmbH та практично повністю перейшла під управління німецького автовиробника, а іншу викупили французи з Renault, аби використовувати розробки для випуску мікро-кара Twingo.
Також цікаво: Мінус один: Faraday Future розпродує свою нерухомість, аби розрахуватись з боргами