ФОТО: Electrek|
Більшість водіїв віддають перевагу швидкісним зарядним стануціям, проте, такий метод зарядки має свої мінуси
Професор Френсіс Спрей зі шведського Університету Чалмерса та Віллетт Кемптон з Університету Делавера вирішили провести опитування водіїв електромобілів у Швеції та США.
Читайте також: Що варто знати про рекуперацію в електромобілях
Вони виявили, що водії, які почали володіти ними нещодавно, мають звичку слідкувати за показником заряду батареї під час водіння, а коли показник низький, їдуть до зарядної станції, щоб підзарядити авто, так само як це зробив би водій бензинового автомобіля на заправці.
Водночас більш досвідчені водії обирають інший підхід – вони навпаки заряджають своє електричне авто, опираючись не на показник заряду, а на повторювану подію, тобто під час повернення додому в кінці дня або прибуття на роботу.
Також цікаво: Hyundai, Kia та Genesis відкликають півмільйона електромобілів
До того ж дослідники виявили ще третій тип стратегії – попереднє планування. Таким методом користуються водії електромобілів з невеликим запасом ходу, яким доводиться долати далекі відстані, а тому вони заздалегідь планують свій маршрут. Однак, науковці також зазначили, що таким методом так чи інакше користувались водії з обох вищезгаданих груп.
У статі, яку науковці опублікували згодом, вказується, що процес підзарядки батареї електромобіля та заправка бензинового авто бензином мають суттєві відмінності, а тому звичка слідкувати за показником зарядки є менш ефективною.
Читайте також: Британські військові придбали 10 сонячних зарядних станцій для електромобілів
Згідно з результатами опитування, водії, які звикли заряджати своє авто після повної розрядки батареї, відчувають більший дискомфорт під час його зарядки, тоді як більш досвідчені водії навіть не скаржилися на це, адже вони поєднують процес зарядки з іншими буденними речами, а отже зарядку вдома чи на роботі можна вважати більш зручною.