Для чого на фронті автомобіль переднього краю Protector без керма і сидінь

Чергова кодифікація Міноборони України позитивно обернулася для безпілотного наземного комплексу Protector, розробки та виробництва вітчизняної компанії "Українська бронетехніка".
Для чого на фронті  автомобіль переднього краю Protector без керма і сидінь

ФОТО: Українська бронетехніка|

Тут повноцінна автівка, але кермо відсутнє і їздить вона без водія як іграшкова машинка з маленьким пультом

logo27 червня, 15:50
logo0
logo0 хв

За словами керівника цього підприємства Владислава Бельбаса, розробка UGV Protector велася у співпраці з військовими з бойовим досвідом. Технічне завдання надійшло від однієї з топових бригад ЗСУ, що вела бойові дії на донецькому напрямку.

Як йдеться у повідомленні на ФБ-сторінці "Української бронетехніки", той підрозділ один з перших, якщо не перший, хто почав використовувати НРК для мінування та як камікадзе.

Читайте також Бронемашину "Варта 2" ставлять у серійне виробництво

"Тісна співпраця з їхніми операторами та чітке бачення концепції від командира бригади – саме так ми реалізували проєкт першого важкого логістичного НРК", – наголосив Владислав Бельбас.

Особливість нової роботизованої машини в тому, що вона може доставляти в зону старту менші наземні дрони, що важать від 50 до 150 кг і які працюють безпосередньо на передовій у радіусі 2-3 км.

Читайте також Український броньовик "Варта 2" заїхав у Польщу

Таке рішення дозволяє зберегти їхній заряд та значно підвищує ефективність їхнього застосування. Protector оперативно і, головне, непомітно транспортує дрони до потрібного місця, за одну ходку підвозить 3-4 таких роботи.

Як зазначає Владислав Бельбас, UGV Protector є універсальною машиною. Його можна використовувати як бойовий робот, встановивши на нього різне озброєння (кулемет, автоматичний гранатомет) для знищення бронетехніки чи живої сили противника.

Читайте також Тест-драйв українського бронеавтомобіля "Варта", на якому їздив Ван Дам

При потребі Protector перевезе боєкомплект або спорядження, здійснить евакуацію поранених. Вантажність цієї дистанційно керованої платформи – до 700 кг. Запас ходу – до 400 км.

Автомобіль оснащений потужним двигуном внутрішнього згоряння. Щоправда, його потужність, види пального не вказано. Зазначено, що робот має високу прохідність для подолання значних перешкод. Колеса зі вставкою RunFlat дозволяють продовжувати рух навіть при пошкодженні.

Читайте також Парк броньованих авто ЗСУ поповниться новішими версіями "Варти" та "Гюрзи"

"Додатковою перевагою цієї безпілотної платформи є її невисока ціна та можливість швидкого виробництва", – додав гендиректор ТОВ "Українська бронетехніка", але при цьому вартість не озвучив, маючи на те об'єктивні причини.

Фото: Українська бронетехніка