Дизельний Kia Tasman 2025 буде першим пікапом бренду, електрична версія на підході

Новий середньорозмірний пікап від Kia 2025 модельного року буде називатися Tasman. Офіційно не озвучено, але найімовірніше, що він зможе конкурувати з Toyota Hilux, Ford Ranger і Isuzu D-Max.
Kia Tasman 2025: опис, фото, географія - Auto24

ФОТО: CarExpert|

Kia Tasman 2025

logo12 квітня, 08:41
logo0
logo0 хв

Щоправда, його присутність на американському ринку під питанням. Допоки це малоймовірно, хіба що бренд візьме на себе зобов’язання щодо місцевого виробництва, щоб уникнути так званого курячого податку, який накладає 25-відсоткове мито на пікапи іноземного виробництва.

Однак Австралія, Нова Зеландія, Корея та окремі ринки Азії вже готуються до продажу цієї моделі й попередньо озвучили свої наміри. Корейська компанія стверджує, що Tasman спочатку був запропонований Kia Australia та вибраний з пулу назв, отриманих з різних світових ринків.

Читайте також Kia готує три нові електричні моделі для ринку Індії

В скупих інформаціях менеджерів виробника зазначається, що Tasman "створений з урахуванням різноманітних видів діяльності, торгівлі та дозвілля". Його запуск заплановано на 2025 рік.

Пікап середнього розміру стане прямим конкурентом Ford Ranger, Toyota Hilux і Isuzu D-Max. Він матиме квадратний вигляд, у якому домінує велика кількість прямих ліній і гострих країв. Крім того, він буде оснащений вертикальними світлодіодними денними ходовими вогнями, подібними до тих, які можна побачити на Sorento та EV9.

Адаптивний дизайн протектора всесезонної шини Continental AllSeasonContact 2 забезпечує плавне та комфортне водіння протягом усього року. Завдяки передовим матеріалам і технологіям протектора шина забезпечує безпеку та чітку керованість за будь-якої погоди.

Рекламна інформація

І хоча багато технічних деталей про Tasman залишаються в таємниці, Kia Australia підтвердила, що пікап матиме дизельну силову установку. Ймовірно, це буде 2,2-літровий чотирициліндровий двигун марки CRDi. У Sorento цей двигун виробляє 148 кВт потужності та 440 Нм крутного моменту.

Читайте також Регіони в очікуванні корейських "швидких": KIA Bongo вже у Києві

Це трохи менше, ніж у 2,8-літрового турбодизеля в Toyota HiLux або 2,0-літрового бі-турбодизеля у Ford Ranger і Volkswagen Amarok, які розвивають 500 Нм. З погляду на таку різницю, експерти не відкидають можливість комплектації більш потужного 3,0-літрового турбодизеля.

Стало відомо, що паралельно Kia розробляє другий пікап для світових ринків, включаючи США. Однак ця модель буде повністю електричною та, як очікується, створюватиметься на теперішній платформі E-GMP.

Фото: CarExpert