Електричний Porsche Taycan проїхав 1000 км за дев'ять годин

Паспортні показники запасу ходу електрокарів та пробіг в реальному житті можуть суттєво відрізнятись. Та це не значить, що такі автомобілі не годяться для тривалих поїздок.
Електричний Porsche Taycan проїхав 1000 км за дев'ять годин

Porsche Taycan проїхав 1000 км за 9 годин

logo5 травня 2020, 16:16
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Рухаючись на електромобілі з постійною швидкістю близько 40 км/год, на повному заряді батареї будь-якого електрокара можна проїхати більше, ніж вказано у технічному паспорті. Та навряд чи у реальному житті хтось захоче їздити так. У більшості випадків, середня швидкість руху автомобіля втричі вища і один ентузіаст вирішив перевірити на власному досвіді, яким буде пробіг Porsche Taycan 4S за таких умов.

Також цікаво: Конкуренти Nio та Xpeng вирішили об'єднатись заради спільної вигоди

Ютубер поставив собі за мету проїхати 1000 кілометрів за якмога менший час. Маршрут був прокладений від Мюнхена до Берліна і назад. Цей шлях електрокар подолав за 9 годин і 12 хвилин, рухаючись в середньому зі швидкістю 109 км/год. при цьому на автобанах, коли дозволяв трафік, водій намагався тримати швидкість у 140 км/год.

На фото вище можна побачити показники борткомп’ютера вже після подолання 1000-кілометрової позначки: дистанція у 1054 км була пройдена за десять з половиною годин, включаючи зупинки для зарядки. Власник Taycan не розряджав батарею в “0”, під час пробігу, а під час зарядки не заповнював акумулятор повністю, використовуючи швидкісну зарядку до 80%, яка потребує значно менше часу: 30-40 хвилин.

Дивіться також: Подивіться, як молодь на Tesla грає у гігантську дженгу на гроші