
ФОТО: Kisjes Transport|
Легкий ненав'язливий тюнінг перетворив Mercedes еActros 600 у предмет естетичної насолоди
Прем'єра привабливої версії еActros 600 з кузовом ProCabin днями відбулася в автопарку Kisjes Transport під час щорічної корпоративної вечірки, яку висвітлили на сторінці Linkedin.
Читайте також Електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros 600 проїде 1000 кілометрів в день
Вантажівка була перелицьована в одному місці, пофарбована в іншому та професійно декалькована в третьому.
Впадають в око кутові кришки, вклеєні як для краси, так і для розрізання зустрічних потоків. Фото: Kisjes Transport
Троє в справі, не враховуючи виробника
На всіх етапах долучені компанії активно співпрацювали, спілкуючись та консультуючись між собою у спеціально створеному чаті. Цей додаток забезпечував прозоре спілкування, в ході якого вироблялися необхідні рішення.
Поява машини відбулася завдяки:
- Wensink Trucks – виготовлення, транспортування;
- Spuiterij B. de Wilde – фарбування;
- Cees Effect Reclame – декор, аерографіка.
Читайте також Як поводився eActros 600 на краю землі: турне на далеку північ
Без чванства, але стильно та ексклюзивно
За задумом Kisjes Transport тут серед іншого використали хромовану окантовку, додаткові фари, пневматичні клаксони та поліровані колісні диски. Це додало краси й зробило вантажівку стильною.
Окрім того, з'явилися великі кутові кришки, приклеєні так само як і капот транспортного засобу. Це доповнення було встановлено, щоб надати характерній, ультрагладкій передній частині нових Actros трохи більше аерохарактеру.
Радіти є чому, бо задум вилився в реальний продукт естетики й насолоди. Фото: Kisjes Transport
При цьому робочі характеристики перелицьованого магістрального тягача Mercedes-Benz eActros 600 лишилися незмінними. Оскільки Kisjes Transport займається обслуговуванням потреб будівельної галузі, то машина ходить на далекі відстані.
Читайте також Хто купує електричний тягач eActros 600 в Європі
Такому плечу перевезень сприяє те, що ця акумуляторна фура має стабільний пробіг на одному заряді батареї 500 кілометрів та швидку зарядку. В складі цього автопоїзда – шторний напівпричіп з керованою третьою віссю, що покращує маневровість в міських умовах.
Зазначається, що це не перший електромобіль у кольорах цього перевізника. Раніше, ще у 2024 році, компанія прийняла поставку Volvo FH Aero Electric.
Не крикливо, без зайвої зовнішньої атрибутики, але вийшло ненав'язливо й стильно. Фото: Kisjes Transport