ФОТО: Колаж Авто24|
Скутери розраховані на молодь, яка шукає легкий, веселий міський транспорт без викидів
Мова йде про постачання електричних двоколісних моделей на базі Honda в категорії Class-1 на основі EM1 e: та BENLY e:. Вони обидва живляться від Honda Mobile Power Pack e: – змінної батареї, що відповідає загальним специфікаціям. Про це сповіщає Autocar Professional.
Японська категорія Class-1 визначається Законом про дорожні транспортні засоби Японії як "транспортні засоби, обладнані двома або більше колесами та двигуном із загальним робочим об’ємом 50 куб. см або менше або електричним двигуном з номінальною потужністю 0,60 кВт або менше".
Читайте також Honda запускає кілька кей-карів за ціною від 15 500 доларів
Батарея Honda Mobile Power Pack e: на 50 В, розроблена Honda таким чином, щоб витримувати різні температури, рівні вологості, удари та вібрацію. Це змінна батарея, яку можна легко вийняти з EM1 e чи BENLY e для заряджання в комфорті дома.
Зображення Honda скутерів EM1 e: і Benly e: I, які Honda постачатиме для Yamaha. Фото: Honda
Принцип роботи простий: зарядний пристрій у комплекті з вентилятором повітряного охолодження живиться від однофазного побутового джерела змінного струму 100-240 В і виробляє максимум 270 Вт. Вага зарядного пристрою становить 5,3 кг, а світлодіодні індикатори показують стан зарядки в 4 сегментах. Сам Honda Mobile Power Pack e: важить приблизно 10 кг, його можна легко переносити та замінювати завдяки зручній ручці.
Читайте також Yamaha представила оновлену лінійку позашляхових мотоциклів
Від нуля до максимуму час зарядки становить приблизно 6 годин; від 25% до 75%, потрібно лише 2,7 години (160 хвилин). Honda стверджує, що Honda Mobile Power Pack e можна заряджати понад 2500 разів.
Ключові напрямки обговорення включали:
- - постачання моделей скутерів 50cc як OEM;
- - спільна розробка/поставка OEM моделей бізнес-скутерів 50cc нового покоління;
- - співпраця в напрямку популяризації електричних мотоциклів у категорії Class-1.
Співпраця двох виробників позитивно вплине на розвиток двох брендів. Досвід з різними брендами у них є. У квітні 2019 року Yamaha і Honda разом з Kawasaki Heavy Industries і Suzuki Motor Corporation заснували Консорціум змінних акумуляторів для електричних мотоциклів з метою популяризації моделей електричних мотоциклів.
Читайте також Honda, Nissan та Mitsubishi офіційно оголосили про об’єднання для розробки електромобілів
Консорціум обговорив можливість стандартизації змінних акумуляторів спільного використання та систем їх заміни як одного з рішень для розв'язання ключових проблем у популяризації електричних мотоциклів – запас ходу та час зарядки – та досяг угоди щодо стандартизації (встановлення спільних специфікацій) у березні 2021 рік.
Зусиль, щоб підняти батарею для зарядки, вистачить навіть у тендітних дівчат. Фото: Honda
Тепер завдяки цій співпраці дві компанії продовжуватимуть пропонувати моделі електричних мотоциклів, які задовольнять потреби більшої кількості клієнтів у категорії Class-1, що є популярною категорією як для особистої мобільності, так і для бізнесу.
Для подальшої популяризації електричних двоколісних транспортних засобів категорії Class-1 в Японії дві компанії розширять свою лінійку продуктів і продовжуватимуть розв'язувати різноманітні проблеми, з якими стикаються електромобілі, такі як запас ходу, час зарядки, продуктивність і вартість.