Експертне журі конкурсу Red Dot оцінило усі технологічні кампанії на ринку та визнало Little Big e-Motion від Hyundai Motor “кращим з кращих” у категорії “Фільми та анімація”.
Також цікаво: Audi показала ідилічне містечко, в якому всі їздять на Audi і мають при собі таємну зброю: відео
Кампанія Little Big e-Motion була заснована на технології Hyundai Emotion Adaptive Vehicle Control, яка допомагає маленьким пацієнтам переходити з лікарняних ліжок до процедурних кімнат і назад. Ця ж технологія була відзначена сріблом на Нью-Йоркському фестивалі реклами 2021 року.
Ще один титул “кращий з кращих” Hyundai отримав у категорії “Інтерфейси та взаємодія”. Нагороду отримав дизайн мультимедійний комплекс Jong-e для електромобілів Hyundai, який вперше був застосований в IONIQ 5. Графічний користувальницький інтерфейс (GUI) системи Jong-e дозволяє налаштувати атмосферу в салоні, вибравши м'які, вишукані або яскраві відтінки підсвічування з дизайнерськими елементами в стилі “параметричних пікселів”, які візуально повторюють рішення, використані для зовнішніх вогнів моделі IONIQ 5.
П'ятнадцять інших кампаній та дизайнів від Hyundai були нагороджені у семи категоріях Red Dot Design Awards за бренди та комунікаційний дизайн. Кампанія Hyundai “Це ми”, яка демонструє надію та солідарність у подоланні Covid-19, перемогла у категорії “Фільми та анімація”.
Фото: Hyundai отримав 17 нагород від Red Dot Awards / Hyundai
Тематичний дизайн Aqua інформаційно-розважальної системи Hyundai також отримав нагороду Red Dot Award, що є другою відзнакою в цьому році за цей же елемент, після того, як вона отримала нагороду iF Design Award.
Творчі команди Hyundai також були нагороджені за свої рекламні кампанії, такі як Q Ambient для London Eye, а також за кампанію H2U.