Корейцям заборонять тримати повністю заряджені електромобілі в гаражах

Після резонансної пожежі Mercedes-Benz EQE на одному з підземних паркінгів, влада планує заборонити державним зарядним станціям в Сеулі заряджати понад 80% ємності батарей електромобілів.
Уряд південної кореї заборонить водіям електромобілів заряджати батарею "на максимум" - Auto24

Hyundai Ioniq 5

logo23 серпня, 09:00
logo0
logo0 хв

Нещодавно в Сеулі спалахнув Mercedes-Benz EQE, який стояв у підземному гаражі житлового комплексу. Пожежа, за оцінками місцевих ЗМІ, пошкодила 880 транспортних засобів поблизу та залишила 1600 домогосподарств без світла та води на тиждень.

Читайте також: Який електрокросовер обрати, якщо не підходить Tesla Model Y

Щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому, столичний уряд Сеула вирішив втрутитися. Чиновники вважають, що електромобілі з повністю зарядженою батареєю несуть велику загрозу і є пожежонебезпечними.

Попри те, що ніяких досліджень, щодо безпечності електромобілів з напіврозрядженою батареєю не було проведено, посадовці досить стурбовані інцидентом з пожежею й планують запровадити нові правила.

Влада Сеула хоче заборонити власникам електромобілів, батарея яких заряджена на понад 90%, використовувати підземні гаражі. На додаток до цього, також встановлять ліміт заряду в 80% для державних швидких зарядок у всьому місті. За планом посадовців, в майбутньому приватні зарядні станції також повинні будуть дотримуватись цих вимог.

Також цікаво: Акумуляторний "китаєць" продаватиметься в Європі за 23 000 євро

Корейські ЗМІ повідомляють, що нові правила запровадять вже у вересні. Власники електромобілів обурені, адже влада, фактично, змусить водіїв використовувати менший корисний запас ходу. Цікаво, що більшість науковців також стали на захист водіїв.

«Надмірне заряджання не є вирішальним чинником пожежі. Електромобілі з самого початку сконструйовані таким чином, щоб ніколи не досягати повного заряду, навіть якщо на приладовій панелі вказано, що він 100-відсотковий», — сказав професор Юн Вон Суба, який очолює дослідницький центр акумуляторів, яким керує Університет Сунгкюнкван і Samsung SDI.

Читайте також: Замовлена найбільша в історії партія електричних вантажівок

За статистикою, зі 139 пожеж електромобілів, зафіксованих у Південній Кореї за останні три роки, лише 26 сталися під час зарядки автомобіля. Для порівняння, 68 пожеж виникли під час руху транспортного засобу, а ще 36 – під час паркування електромобіля. Електромобіль від Mercedes-Benz був припаркований та не заряджався.