
ФОТО: Motor1|
Перша модель нового бренду Slate
Як пише Motor1, вартість бронювання авто з можливістю повернення коштів становить 50 доларів, а отже Slate отримала понад 5 мільйонів доларів лише на попередніх замовленнях.
Читайте також: Новий бренд електромобілів Slate Джеффа Безоса презентував першу пікап за 20 тисяч доларів
“Ми справді вражені реакцією Америки на запуск бренду Slate та запуск нашої вантажівки. Ми з нетерпінням чекаємо на майбутнє”, – сказав головний комерційний директор Slate Джеремі Снайдер. Компанія представила свою перші модель – бюджетний електропікап за 25 000 доларів, лише два тижні тому.
Очевидно, що бронювання не завжди призводять до продажів. Наприклад, нещодавно ми писали про Cadillac, який мав достатньо бронювань на розкішний Celestiq, щоб заповнити перші 18 місяців виробництва. Але як тільки електромобіль нарешті почав сходити з конвеєра, Cadillac повідомила, що продала менше ніж 25 екземплярів.
Також цікаво: В Києві відбулась презентація модельного ряду Zeekr: фото
Водночас збанкрутіла компанія Fisker продала лише кілька тисяч кросоверів Ocean, попри заявлені 60 000 попередніх замовлень. Попри це, вантажівка Slate виглядає більш перспективним продуктом завдяки утилітарності та низькій ціні. Очікується, що виробництво пікапа почнеться наступного року.