Новий шкільний автобус отримав назву "Історик"

В Україні запущено ще один проєкт з виробництва шкільних автобусів на новій платформі. 22-місна пасажирська машина на базі Peugeot або Opel отримала назву "Історик".
Яку ходову отримав шкільний автобус "Історик" - Auto24

ФОТО: Stellantis Україна|

Шкільний автобус "Історик" на базі Peugeot Boxer матиме дві версії салону

logo27 лютого, 08:40
logo0
logo0 хв

Базовим шасі для такого спеціалізованого транспорту служитиме ходова Peugeot Boxer або Opel Movano. Кузов та облаштування салону буде українського виробництва, сповістили у компанії Stellantis Україна,

Читайте також В Сумах зробили "шкільний автобус" на базі Peugeot Boxer

"Виробництво нового шкільного автобуса організовано спільно в проєкті між Peugeot Центр Ілта Львів, що надає основу Peugeot Boxer, та ТОВ «Б.Р.С», що несе відповідальність за виготовлення кузова автобуса та облаштування салону", – йдеться у повідомленні.

Шкільний автобус "Історик" має довжину 6,96 метра. При цьому колісна база розтягнулась на 4 метри. Такий габарит дозволив розширити кількість місць до 22, не погіршивши комфорт пасажирів. Плюс робоче місце водія. Щоправда, це у стандартній версії.

Читайте також У Сумах виготовляють власні низькопідлогові автобуси "Сумчанин": що це за техніка

В іншому виконанні салон має 18 місць, але в ньому вже облаштовано зону для розміщення крісла колісного для перевезення людей з вадами опорно-рухового апарату.

В обох версіях тут широкий прохід між рядами сидінь. Позитиву додають вікна з великою площею скління, тоноване скло з боків, що зменшує нагрівання салону.

Висока стеля свідчить про простір салону, кондиціонер для теплої пори року та автономний обігрівач для холодної пори. Крісла з ременями безпеки мають ортопедичні властивості, облаштовані підголівниками та підлокітники.

Читайте також На шкільні автобуси грошей виділили більше, але закуплять їх менше

"Історик" має передній привід, комплектується дизельним двигуном 2,2 л потужністю 165 к.с. та 6-ступеневою механічною коробкою перемикання передач. Він отримав системи ABS й ESP та порівняно невисокий рівень споживання пального – лише 9 л на 100 км у змішаному циклі.

Зазначається, що сервісний та гарантійний супровід "Істориків" будуть здійснювати майстри офіційних дилерських центрів Peugeot або Opel.

Фото: Stellantis Україна