ФОТО: Служба відновлення у Тернопільській області|
Вперше з 2008 року Тернопільщина отримала новий міст
За словами будівельників, тут практично зведено новий міст. Стара 90-річна конструкція була визнана аварійною, її експлуатація через фізичний стан виявилася неможливою.
Під час демонтажу це підтвердилося: опори майже не мали армування. Окрім того, основна бетонна частина була зведена на дерев’яних палях, що вже не відповідало жодним сучасним нормам навантаження.
Читайте також На річці Здвиж відбудували автомобільний міст
І ось вперше з 2008 року на державних дорогах Тернопільської області Служба відновлення та розвитку інфраструктури області збудувала повністю нову штучну споруду. Міст у Теребовлі стане важливим кроком у покращенні логістики не тільки регіону, але й для транзитного транспорту.
Фото: Служба відновлення у Тернопільській області
Тепер логістика на ділянці дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече відповідає усім стандартам безпеки та комфорту. Вона сповна забезпечить пасажирську, вантажну логістику та приватні потреби жителів містечка.
Міст завдовжки в 48,7 метра та загальною шириною 12,8 метра має дві смуги руху. Обабіч переправи облаштовано пішохідні доріжки завширшки 1,8 м.
Читайте також Відбудований міст через Десну освітлюється сонячними панелями
Перед відкриттям руху фахівці ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури" перевірили якість та надійність збудованого мосту. За допомогою спеціальних датчиків вони визначили реакцію споруди на статичне та динамічне навантаження від 4 вантажівок. Показники виявилися в нормі.
Фото: Служба відновлення у Тернопільській області
Міст, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів, обійшовся в 158 млн грн. Будівельні роботи велися при фінансовій підтримці Європейського інвестиційного банку реконструкції.
Офіційно транспортний перехід введено в експлуатацію. Однак ще залишилися завершити деякі роботи з інфраструктурної частини проєкту, в основному естетико-косметичної тематики. Це на транспортний трафік не впливає, рух відкрито, а другорядні роботи підрядник за умовами договору завершать цьогоріч, а щось – у першій половині наступного року.
Читайте також Новий міст на Чернігів має простояти 100 років
Гарантійний термін експлуатації датується 50-річним терміном, але підрядник обіцяє, що ця споруда буде надійно працювати удвічі більше – робилося все добротно.
Деякий фронт робіт підрядник виконає вже до кінця року чи на початку наступного, але для руху транспорту це перепоною не стане. Фото: Служба відновлення у Тернопільській області