ФОТО: Zeekr|
Zeekr 007
Як передає CarNewsChina, оновлений Zeekr 007 представили на пресконференції Evolution New Generation. Автовиробник заявив, що рестайлінговий Zeekr 007 отримає нову батарею власного виробництва під назвою Golden Battery.
Читайте також: Zeekr готує конкурента Tesla Model Y
Найбільша відмінність акумулятора другого покоління полягає в тому, що компанія суттєво збільшила швидкість заряджання й тепер електромобіль можна зарядити від 10 до 80% за 10,5 хвилин, що на 4,5 хвилини швидше, ніж у минулої версії.
Zeekr стверджує, що нова батарея заряджається швидше, ніж потрійна літієва батарея ємністю 100 кВт-год від CATL, і що Golden Brick Battery є акумуляторною батареєю масового виробництва з найшвидшим показником заряджання у світі.
Також основні зміни торкнулись динаміки автомобіля. Завдяки зміні програмних налаштувань час прискорення Zeekr 007 було збільшено. Комплектації з заднім приводом здатні розігнатись від 0 до 100 км/год за 5,0 секунди (попередня модель мала показник в 5,4 секунди).
Також цікаво: Як пройшли краш-тест популярні в Україні Volkswagen Tiguan та Zeekr
Для стандартної версії з повним приводом час розгону зменшили з 3,5 до 3,4 секунди, тоді як динаміка повнопривідної версії залишилася незмінною і становить 2,84 секунди, що, за словами Zeekr, робить 007 найшвидшим у світі електромобілем середнього рівня.
Окрім цього, Zeekr 007 отримав систему інтелектуального водіння Haohan 2.0, яка працює на основі Lidar plus Visual Fusion та покращений асистент автоматичної парковки. В операційну систему авто було інтегровано штучний інтелект.
Завдяки цьому всіма системами автомобіля тепер можна керувати голосом з будь-якої частини салону. Окрім пасивного виконання команд, система також може давати активні рекомендації на основі сценарію.
Читайте також: Як перетворити електромобіль на "павербанк": тест технології V2L
Впізнати новинку можна буде за іншими легкосплавними дисками 19 та 20 розміру, новому небесно-зеленому кольору екстер’єру та темно-зеленим акцентам в інтер’єрі автомобіля. Вартість базової версії в Китаї починається з 29 350 доларів, тоді як топовий повнопривідний варіант коштує $41 950.