Перевізники Польщі приглядаються до переїзду в Болгарію

Польська юридична компанія Oniszczuk & Associates зафіксувала зростання замовлень польських перевізників на реєстрацію їх бізнесу в Болгарії: підстави для такого процесу виявилися вагомі.
Польський транспортний бізнес може переїхати до Болгарії  - Auto24

ФОТО: Колаж Авто24|

Високі витрати на ведення бізнесу змушують польських перевізників шукати заощаджень в Болгарії

logo14 квітня, 17:40
logo0
logo0 хв

Високі податкові витрати дома змусили власників транспортних кампаній шукати кращих умов підприємницької діяльності за межами Польщі. Щоправда, яка кількість перевізників вже отримала болгарську реєстрацію, не повідомляється.

Тему отримання польськими транспортними компаніями ліцензій на вантажні перевезення порушив спеціалізований ресурс logistyka.rp.pl, оскільки таке явище свідчить про виведення бізнесу з Польщі й не буде на користь її економіці.

Читайте також Польські вантажівки все ще домінують на німецьких автодорогах

В статті йде посилання на коментар Якуба Боха з юридичної фірми Oniszczuk & Associates. Він підтвердив зацікавленість польських підприємців Болгарією як місцем для ведення бізнесу.

"Дійсно, останнім часом помітно збільшилася кількість запитів щодо реєстрації транспортних компаній за кордоном. Болгарія приваблює в основному через низькі витрати як на відкриття, так і на ведення бізнесу та відносно м’які механізми контролю", – посилається видання на слова Якуба Боха.

Читайте також Польський ринок вантажівок пішов у мінус, але один виробник – у плюсі: інфографіка

Болгарія приваблює не тільки кращими умовами ведення бізнесу, але й дає привабливі логістичні маршрути. В основному це транспортні коридори на схід та південь, що відзначаються великою активністю вантажних перевезень.

Основні маршрути:

  • Автомагістраль A1 (Тракія), що проходить від Софії до Бургаса на Чорному морі.
  • Автострада А2 (Хемус), що з'єднує Софію з північними регіонами країни до кордону з Румунією.
  • Автострада А3 (Струма) забезпечує швидке сполучення з Грецією.
  • Національна дорога № 8, що з'єднує Софію з турецьким кордоном.
  • Національна дорога № 6, що йде на схід до кордону з Туреччиною.

Болгарський транспортний сектор приваблює ще й тим, що тут відносно Польщі та Євросоюзу в цілому значно менші затрати на заробітну плату водіїв. Вона там хоча й піднялася десь до рівня 2700-2800 євро і подекуди до 3000 євро, але все-таки відстає від середньоєвропейської.

Читайте також Позбавлення прав водія назавжди: Польща готує радикальні зміни

Скажімо, квітневе оголошення про вакансії водіїв для торгової мережі супермаркетів Kaufland у Берліні пропонує заробітну плату в 3700 євро. А компанія DHL запрошує водіїв з категорією. В і С на зарплату в 4 000 євро.

Таким чином польські перевізники при реєстрації бізнесу у Болгарії мають чималий зиск від економії на оплаті водіям і при цьому працюють в більш м’якому та сприятливому податковому середовищі. Щоправда, масового характеру відтоку польського бізнесу до Болгарії ще не зафіксовано.