![П'ятирічний автолюбитель написав листи 50 автовиробникам і ось що отримав у відповідь](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201901/104244e7adb11-cc91-4642-8613-2f3546903808.jpeg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
ФОТО: Popularmechanics|
П’ятирічний Петч Хьорті веде листування з автовиробниками
Ця історія почалась з однієї знахідки: 5-річний Петч Хьорті, гуляючи з мамою, помітив на узбіччі відірваний шильдик Ford і вирішив забрати його додому…
Також цікаво: Американська асоціація автомобілістів просить автокомпанії уніфікувати назви електронних систем допомоги водіям
Діти здатні бачити цінність у речах, які анічогісінько не значать для дорослих. Так, помітивши на дорозі біля свого будинку у Коннектикуті фірмовий блакитний овал, Петч Хьорті побачив у ньому сувенір, скарб, з якого почалась його колекція автомобільних артефактів і цікава історія.
Фото: п’ятирічний Петч Хьорті веде активне листування з автовиробниками / Lindsay Hayes Hurty/Popularmechanics
Здобувши свій перший артефакт, Петч вирішив зібрати шильдики геть усіх автомобільних марок. Включаючи й ті, яких сьогодні вже не існує! Заручившись маминою допомогою, він написав більше 50 листів різним автовиробникам. До кожного листа Петч додав малюнок моделі, яка йому найбільше до вподоби, а також пенні, аби покрити витрати на те, що виробник надішле йому у відповідь.
Несподівано, чимало автовиробників надіслали хлопчику відповіді з приємними сюрпризами. Серед найкрутіших сувенірів, отриманих Петчем – дизайнерський ескіз нового Lincoln Continental, а британська компанія Bentley надіслала малому ковпачок колісного диска з логотипом марки.
Також цікаво: Супер-мама врятувала чотирирічну доньку з машини, що тонула у крижаному озері