ФОТО: Марек Векверт|
Протестують куявсько-поморські перевізники часто, тепер у планах – похід на Варшаву
Автомобільні перевізники зіткнулися з доволі серйозними проблемами – зростанням операційних витрат і дедалі гострішою конкуренцією.
Якщо влада не задовольнить їхні вимоги, вони поїдуть до Варшави ще до Різдва. Про це наприкінці листопада попередила Куявсько-Поморська асоціація автоперевізників, пише pomorska.pl.
Читайте також Польські автоперевізники залазять в борги та банкрутують
Вимоги зводяться до трьох пунктів. Перша позиція у цьому списку стосується Європейського пакета мобільності, зокрема 50% зниження обов’язкових внесків ZUS для водіїв протягом двох років. На такий крок підмоги власники вантажного транспорту дуже сподіваються, але не впевнені в його виконанні.
Друга вимова зобов’язувала б Інспекцію автомобільного транспорту частіше перевіряти міжнародних конкурентів, які здійснюють перевезення в Польщі, особливо з українських компаній.
Довга дорога... Починають злипатися очі? Заїжджайте на WOG за енергетиком WOGОНЬ. Він має приємний смак і добре бадьорить!
Рекламна інформація
Читайте також Польські перевізники планують масові скорочення водіїв
Є припущення, що такі компанії все частіше реєструються в Польщі, в тому числі в згаданому регіоні, навіть у самому Бидгощі. Зазвичай вони невеликі – мають дві-три вантажівки та офіс у звичайній квартирі, але взагалі не мають автомобільної бази (двір, склади, майстерні).
Третя важлива вимога пов'язана з необхідністю розбиратися в справах експедиції, яка не завжди буває чесною. Іноді буває, що такі компанії вимагають послуги нижче вартості їх надання. Буває, що збитки того чи іншого перевізника обчислюються сотнями тисяч злотих.
Читайте також Польські перевізники починають звільняти водіїв: відома причина
Куявсько-Поморська асоціація автоперевізників пропонує запозичити досвід Іспанії чи Франції й за їх методикою організувати соціальні перевірки, які б проводили члени їхньої асоціації. Однак такі перевірки повинні мати законодавчу основу, зазначають в Асоціації.
Контроль полягатиме в основному у перевірці ліцензій та будь-яких інших дозволів на здійснення перевезень.
"Якщо ми не отримаємо запевнень, що вимоги будуть виконані, ми прибудемо до Варшави з тягачами до Різдва, щоб організувати акцію протесту на місці. Ситуація ускладнюється рецесією в економіці Німеччини, яка також є рушійною силою розвитку польської економіки. Конкуренція величезна, транспортні компанії одна за одною банкрутують", – каже президент Куявсько-Поморської асоціації автомобільних перевізників Адам Єндрих.
Читайте також Польські шахраї підмінили "листи щастя" своїми повідомленнями
За підрахунками Адама Єндриха, у Польщі бракує 100 000 професійних водіїв. Близько 40 відсотків водіїв, які працюють в країні, є іноземцями, більшість з них мають білоруське та українське громадянство. Проте українців стає все менше, через їх відтік польські підприємці все частіше наймають водіїв із далеких куточків світу, наприклад, Філіппін.