Польський завод двигунів вивезли за океан

Завод двигунів внутрішнього згоряння для легкових авто у польському місті Бєльсько-Бяла, що належав Stellantis, остаточно припинив роботу, обладнання вивезли. З 2003 року там виготовили понад 7,3 мільйона сучасних дизельних та бензинових моторів.
Польський завод двигунів Stellantis переїхав в Південну Америку - Auto24

ФОТО: Гжегож Целеєвський|

Так було ще донедавна, але тепер ці лінії та обладнання монтуються у Бразилії

logo19 листопада, 18:20
logo0
logo0 хв

Польськими моторами комплектувалися моделі таких брендів, як Fiat, Jeep, Suzuki та інших. Тепер завод згорнув роботу остаточно. Процес ліквідації підприємства тривав 10 місяців. Про це повідомляють kresy.pl та ряд інших польських ресурсів.

Парк обладнання демонтовано та відправлено до Бразилії, де Stellantis на своєму заводі продовжить роботу в Бетімі. Таке переміщення дозволить компанії збільшити потужності виробництва силових агрегатів у Південній Америці.

Читайте також Відомий польський виробник автопричепів зазнає збитків

Бразильський завод є другим за величиною виробником автомобілів у Південній Америці, його виробнича потужність становить приблизно 850 000 автомобілів на рік. Це – одне з найбільших підприємств Stellantis Group.

Як продовжити термін служби акумулятора? За можливості не використовуйте електронні системи, коли авто не рухається, адже вони стають причиною високого навантаження на АКБ. Заряджайте акумулятори після тривалого простою за допомогою професійного зарядного пристрою Bosch. Якщо ж АКБ потрібно замінити, вибирайте надійного виробника зі сторічною історією - такого як Bosch.

Рекламна інформація

Тим часом у Бєльсько-Бялі, що в якихось 400 кілометрах від Львова по автодорозі, понад 800 працівників втратили роботу. Залишилися порожні цехи. Stellantis був зацікавлений у швидкому продажу приміщень та відведеної землі, однак на цей об’єкт було не багато охочих.

Читайте також Польський тракторний завод Ursus викупив українець: хто став власником

Спочатку у придбанні нерухомості зацікавилася Польська група озброєнь. Однак вона згодом відмовилася від угоди. Новим власником виробничих цехів зрештою став девелопер DL Invest Group з Катовіце.

Повідомляється, що компанія з нерухомості за колишній завод з виробництва двигунів заплатила 25 мільйонів євро. Ця сума навіть перевищує вихідну допомогу персоналу, що продавцеві тільки на руку.

Читайте також Польські фермери знову оголосили страйк з перекриттям українського кордону

DL Invest Group вважається серйозним інвестором. Компанія працює у сфері комерційної нерухомості, має логістичні центри в багатьох містах Польщі та об’єкти в Сілезії. Експерти припускають, що на викупленій території в Бельсько-Бялі невдовзі може з’явитися ще один логістичний центр.