![Renault та Geely створять новий бренд для завоювання нових ринків](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202112/356756f00e22d-67e0-4b3b-b018-c4508c634e09.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
ФОТО: Lynk & Co|
Lynk & Co 05
За інформацією Automotive News Europe, найближчим часом Geely та Renault оголосять про розширення партнерських відносин, про які повідомлялось у серпні цього року. Влітку сторони підписали меморандум про взаєморозуміння, який передбачав співпрацю у галузі розробки гібридів, обмін технологіями та ресурсами.
Дізнайтесь також: Маркетингова стретегія Renault починає приносити результати
Мова йде про використання платформи CMA, розробленої для автомобілів Lynk & Co, бренду, який сам є гібридом двох виробників – Geely та Volvo. Завдяки новому партнерству, китайські гібридні автомобілі будуть випускати у Південній Кореї, звідки є можливість безмитного експорту до США. Renault, своїм чередом, зможе посилити свої позиції на ринках Азії, які продовжують показувати значний приріст. Також французький бренд не представлений на ринку США, а через спільне підприємство спробує поборотись за американських покупців.
Повідомляється, що Renault у цьому партнерстві відповідає за дизайн та маркетинг, а також надає виробничі потужності заводу Renault Samsung Motors у Пусані, де і буде налаштоване виробництво гібридів майбутнього нового бренду. Фактично, автомобілі нового бренду можуть бути звичайним ребейджингом Lynk & Co, оскільки останні вже успішно продаються, а такий підхід скоротить терміни виходу на ринок для новоявленої марки. Geely вже застосовувала ребейджинг для автомобілів Lynk & Co, створивши євроорієнтований бренд Zeekr.