За слова Гріффітса, група Seat зосереджена на популяризації бренду Cupra, оскільки він приносить більший прибуток, однак, знову зосередить свою увагу на Seat, коли електрифікація матиме значно меншу собівартість.
Читайте також: Seat планує виробництво компактного міського електромобіля
Він натякнув, що наразі створення електромобіля бюджетного рівня не є прибутковим й попит на нього низький. «Мій пріоритет — прибутковість», - сказав очільник Seat. Торік Seat SA отримала 625 мільйонів євро прибутку. Половину заробітку компанія отримала завдяки Cupra. Бренд допоміг підвищити її рентабельність на 4,4% й займає близько 50% від загального показника продажів.
Голова Seat SA Уейн Гріффітс
Також Уейн Гріффітс заявив, що інвестиція в оновлення Ibiza та Arona була важливим кроком, аби довести, що компанія не має наміру “вбивати” Seat як автовиробника. «Cupra та Seat житимуть разом принаймні наступні п’ять років і житимуть у повній гармонії, оскільки вони не заважатимуть одна одній», - додав він.
Також цікаво: Що буде з автомобілями Seat в Україні: офіційна позиція
За його словами, Cupra буде позиціонуватись вище масового ринку, проте не в преміумсегменті. Саме через це, Cupra не випустить модель вартістю 20 000 євро. Початковою моделлю в лінійці Cupra стане Raval, який компанія презентує незабаром.
Cupra Raval
Новинка, фактично, є сестринською моделлю Volkswagen ID.2 й матиме цінник від 25 000 до 30 000 євро. Відомо, що інженери Cupra очолюють розробку ID.2, Raval та Skoda Epiq й з 2026 року виготовлятиме ці моделі на заводі в Марторелі.
Читайте також: Volkswagen оголосив дату початку виробництва електричного ID.1, вартістю в 20 000 доларів
Volkswagen Group інвестувала в це виробництво 10 мільярдів євро. Згідно з плану компанії, планується створення нового автозаводу в Валенсії. Гріффітс заявив, що такі дії материнської компанії показують її прихильність до Seat SA.