Toyota Prius
Насправді конструкція плагін-гібрида влаштована так, що дозволяє автомобілю працювати як звичайний гібрид, навіть коли заряд батареї досяг критично низького показника. Все тому, що частина ємності батареї залишається в резерві.
Читайте також: Geely та BYD розробили системи PHEV з загальним запасом ходу в 2000 км
Навіть рухаючись виключно шляхом використання бензинового мотору, автомобіль заряджає батарею завдяки рекуперації та так званого “запозичення енергії від двигуна”. Деякі плагін-гібриди здатні таким чином накопичити від 3 до 5 км запасу ходу на електриці під час спуску з довгого крутого схилу.
Уся літня лінійка шин Continental створена для використання на важких автомобілях - з електричним приводом, великих, рамних позашляховиках або пікапах.
Рекламна інформація
До того ж ще однією перевагою PHEV є дешева батарея. Батарея плагін-гібридів має меншу ємність, а тому дешевша у виробництві. Менша ємність також дозволяє швидко заряджати акумулятор. Зазвичай, близько двох годин достатньо для того, аби зарядити батарею авто від зарядної станції 240 В (Type 2).
Також цікаво: Що варто знати про рекуперацію в електромобілях
Однак, у PHEV-гібридів є один суттєвий недолік: звіти про надійність, отримані Consumer Reports, свідчать про те, що плагіни мають більше проблем із надійністю, ніж звичайні м’які гібриди або класичні автомобілі з ДВЗ.
Глибший аналіз вказує на те, що це пов’язано зі складністю двох силових агрегатів, зокрема з використанням додаткових функцій PHEV, таких як зарядка за розкладом або підготовка салону через мобільний додаток.
Читайте також: Класичні гібриди проти PHEV-гібридів: плюси та мінуси
Проте, плагін-гібриди все одно є дешевшими за повністю електричні автомобілі, а можливість керувати PHEV без підзарядки є значною перевагою цих авто. До того ж плагін-гібриди мають набагато кращі показники витрат палива, ніж звичайні бензинові автівки.