Для порівняння обрали наступні електромобілі:
- Tesla Model 3 Dual Motor Long Range (батарея: 76 кВт-год);
- Дорестайлінговий BYD Song Plus (72 кВт-год);
- BYD Song Plus Champion (86 кВт);
- Volkswagen ID.4 (82 кВт-год);
- Zeekr 001 (100 кВт);
- Hyundai Ioniq 5 (74 кВт), Hyundai Kona (64 кВт), Hyundai Ioniq 6 (77 кВт-год);
- Maxus Euniq 6 (70 кВт-год) та електричний фургон Maxus e-Deliver 9 з батареєю ємністю на 72 кВт-год.
Читайте також: Чи є Audi Q4 e-tron 50 quattro близнюком VW ID.4: відео
Не всі знають, що 0% заряду батареї на панелі приладів електромобіля не означає, що авто зупиниться. Подібна система є в автомобілях з ДВЗ, де повідомлення про необхідність виконати заправку з’являється раніше, ніж бак повністю спорожніє.
Обираєте влітку між кавою та чимось холодненьким? Скуштуйте холодні напої на основі кави в мережі АЗК WOG. Освіжаючий смак з тонізуючими нотками кави.
Рекламна інформація
Таким чином, система контролю батареї електромобіля надає змогу власнику подолати ще кілька кілометрів до найближчої зарядної станції. Саме цей резервний запас ходу вирішила заміряти команда “Першої Електрички” в 10 різних електромобілів.
Також цікаво: Дизель проти електромобіля: який економніший на трасі
За умовами тесту, рівень заряду батареї на обраних електромобілях становив в середньому 10%, тому всі автомобілі рухались маршрутом довжиною приблизно 5 км, аби розрядити її до нуля. Після цього автомобілі будуть проходити максимальний пробіг до зупинки, а згодом – процес зарядки від 0% до 100%.
Першим нуль показав Hyundai Ioniq 5, який після цього проїхав ще 16,4 км. Водночас кросовер від Maxus подолав лише 5,5 кілометрів, BYD Song – 1,9 км, BYD Song Champion – 5,8 км, ID.4 – 14,9 км, Kona – 3,2 км, Maxus e-Deliver 9 – 4 км, а Tesla Model 3 - 29 км. Найкращий результат показав Zeekr 001, який проїхав 30,3 км.
Процес зарядки усіх електромобілів пройшов штатно. Рекордсменом за швидкістю зарядки став Hyundai Ioniq 6, який підтримував максимальну потужність зарядної станції в 240 кВт й отримав 51% заряду батареї всього за 17 хвилин.
Читайте також: Як спека впливає на запас ходу електромобіля
Підсумовуючи, команда з’ясувала, що за потреби або в екстренній ситуації, дані електромобілі навіть з розрядженою батареєю можуть подолати в середньому від 5 до 20 км шляху, чого, ймовірно, вистачить, аби дістатись найближчої зарядної станції.