Амбіції компанії також включають виробництво мінвенів з та важкої техніки з такими ж силовими агрегатами.

Стартап H2X Australia вийшов з режиму таємності, анонсувавши кілька прототипів електричних транспортних засобів з силовими установками на водневих паливних елементах.

Також цікаво: Rezvani Hercules 6x6 показався на фото перед дебютом

H2X Australia наразі налічує 70 співробітників, ще 100 планує найняти до кінця року, аби такою командою побудувати кілька прототипів транспортних засобів та представити їх у 2021 та 2022 році. Виробництво сподіваються розпочати у 2025 році, залучивши до роботи штат у 5000 працівників.

Засновники компанії – Брендан Норман та Кріс Рейтц, є виходцями з автмообільної індустрії. Перший обіймав посади фінансового директора в BMW Financial Services Корея, Audi Volkswagen Сінгапур, Audi Japan KK, Volkswagen Group Саудівська Аравія, а також був операційним менеджером на Infiniti Europe Middle East Africa, тоді як його партнер працював дизайнером у Volkswagen, Audi, Nissan та директором з дизайну Fiat/Alfa Romeo. Обидва також мають безпосереднє відношення до китайського стартапу Grove Hydrogen Automotive.

H2X заявляє, що спершу планує побудувати два важкі транспортні засоби для великих транспортних компаній, оскільки існуюча в Австралії інфраструктура для машин з водневими силовими установками практично відсутня. Слідом за ними з'явиться позашляховик SNOWY – сімейний автомобіль з приводом на передні колеса, з агрегатом на 190 кВт (255 к.с.) і запасом ходу близько 650 км (NEDC) на 5 кг водню. Сам водень буде зберігатися у резервуарах 4 рівня безпеки при тиску 700 бар.


Автомобільний паливний елемент PEM, виготовлений Elring Klinger, здатний виробляти безперервні 60 кВт (80 к.с.) електричної потужності. На борту, в якості буфера, також передбачені літієві акумулятори, котрі можна підживити від розетки та за допомогою системи рекуперації від Skeleton Tech.

H2X каже, що кросовер матиме адаптивний круїз, автоматичне гальмування в аварійних ситуаціях, допомогу в зміні смуги руху, розподіл гальмівних сил, електроприводи крісел, 13-дюймовий екран медіацентру з підтримкою Android Auto і Apple CarPlay, а також восьмимовна звукова система та антимікробна система дезінфекції салону.


Якщо H2X Australia вдасться задумане, стартап не лише складе конкуренцію Hyundai Nexo та Toyota Mirai, а й відкриє новий сегмент для цього типу електричних платформ – мінівен.

Дивіться також: MINI оновила свій найбільший кросовер