ФОТО: Porsche|
Porsche Taycan Turbo S
Перший електрокар Porsche дебютував одразу у двох виконаннях: Turbo та Turbo S, однак заміри дальнобійності для більш продуктивної S-версії за системою EPA провели лише зараз.
Читайте також: Tesla заплатить мільйон доларів та подарує машину хакерам, які зможуть "пробити лід"
Модель з шильдиком Turbo S відрізняється від звичайного Porsche Taycan кращими динамічними показниками, але за швидкість власникам електрокара доведеться розплачуватись меншим запасом ходу. Якщо в цифрах, то S-версія здатна долати на одному заряді на 15 кілометрів (9 миль) менше за Turbo.
Фото: Porsche Taycan Turbo S / Porsche
Загальний пробіг електрокара на одному заряді становить 309 кілометрів, що на цілих 216 кілометрів менше, ніж у актуальної версії Tesla Model S Performance. Остання може похвалитись запасом ходу у 525 кілометрів (326 миль) і це суттєва різниця. Втім, це чи не єдиний параметр, за яким німецький батарейний спорткар поступається “великій Т”.
Зважаючи на те, що середньостатистичний водій щодня проїжджає 60-80 кілометрів, навіть настільки значна різниця в автономному пробігу не відверне від Porsche потенційних покупців. Адже, за таких умов, повного заряду батарей вистачить на три дні або й більше.