
ФОТО: CarNewsChina|
Масштабний тест ADAS 36 автомобілів
Як розповідає CarNewsChina, серед популярних моделей, що брали участь у випробуванні були: Volkswagen Passat, Mercedes-Benz C-Class, Tesla Model 3, Tesla Model X, Toyota bZ3X, Xpeng G6, Xpeng P7+, Avatr 12, Avatr 07, Denza Z9 GT EV, Xiaomi SU7 та SU7 Ultra, BYD Seagull, Leopard 5, Zeekr 001, Zeekr 7X, Leapmotor C10 й Lynk & Co 900. Повний список також включає моделі інших популярних китайських брендів.
Читайте також: Інженери Hyundai розібрали Xiaomi SU7 в Кореї: що в ньому знайшли
Тест ADAS на шосе показав, що Tesla Model 3 та позашляховик Model X посіли перше та друге місця відповідно, отримавши 5/6 балів та пройшовши майже всі тестові сценарії. Model X також був єдиним автомобілем, якому вдалося уникнути зустрічі з диким кабаном.
Як відомо, на відміну від більшості китайських авто, моделі Tesla не використовують LiDAR. Третє місце несподівано посіла компанія Great Wall Motor з моделлю Wey Lanshan. Ще більш несподіваним є той факт, що останні позиції посіли такі автомобілі, як Zeekr 7X, Xpeng P7+ та Mercedes-Benz C-Class, які не уникли жодного з цих сценаріїв.
Також цікаво: Яким буде конкурент Range Rover від BYD
Також експерти додали, що різні моделі тих самих марок, оснащені ідентичними системами допомоги, іноді по-різному реагували на зміни дорожньої обстановки. Можливо, причина полягає в різних версіях програмного забезпечення, або різному розташування датчиків. Тест за міських умов також підтвердив перевагу Tesla.
Загалом, дослідники протестували 26 авто в дев'яти різних міських сценаріях руху, включаючи в'їзд на кільце, розворот, зустріч із пішоходами, що переходять дорогу, або взаємодію з агресивним водієм електричного самоката.
Читайте також: Сестра Zeekr представила електромобіль з запасом ходу до 430 км за $15 200
Перше місце посіла Model X, що з легкістю пройшла 8 з 9 сценаріїв. Друге місце дісталось Luxeed R7, а третє Avatr 12 – обидва мають системи допомоги водієві від Huawei. Zeekr 7X та Zeekr 001 знову опинилися в нижній частині таблиці.