Тест-драйв Honda Civic 4D: останній з могікан

Перед зміною поколінь авангадний раніше седан Honda Civic виглядає вже дещо… консервативним. Але для тих, хто цінує "справжні автомобілі", це шанс стати власником машини старої школи автомобілебудування, виконаної в сучасному форматі.
Тест-драйв Honda Civic 4D: останній з могікан - 7 листопада 2021 - Auto24

ФОТО: Авто24|

Honda Civic 4D

logo7 листопада 2021, 16:20
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Можливо, за чотири роки випуску седану Honda Civic 10 покоління багато хто звик до його "рубаних" форм кузова та оптики, однак мені вони досі видаються сміливими. Особливо з корми. Цікаво, що за розмірами модель майже досягла свого старшого брата – Accord минулої генерації. У 2020 році модель пережила рестайлінг, але змінилось небагато.

Сімейні цінності

Панель приладів стала цифровою, діагоналлю 7 дюймів. Вона зберегла свій стиль, але значно збільшила інформативність. Також з'явився центральний дисплей з кількома фізичними кнопками. Він підтримує Apple Car Play, має непогану камеру заднього виду та можливість під'єднання смартфонів по Bluetooth. В нетрях програм мультимедія є навіть калькулятор!

В Civic – типова "Хондівська" посадка – так низько до підлоги не сидиш в жодному сучасному авто. Звичайно, так воно й є – кліренс в автомобіля всього 133 мм. Але відчуття від їзди в такому положенні особливе – саме за це прихильники й обожнюють "Хонду".

Другий ряд просторий через глибоку посадку сидіння, тому й ноги не впираються в передні крісла, а голова – у дах. Стільки місця є не у всіх конкурентів навіть класом вище.

Відчинити багажник за допомогою кнопки на кришці неможливо – це робиться або брелоком, або кнопкою з салону. Великі речі вмістити сюди буде складно, хоча багажник великий – 519 літрів об'єму.

Також цікаво тест-драйв гібридного Honda Jazz

Спокійне серце

Під капотом – витривалий та надійний атмосферник 1,6 VTEC, який працює разом з варіатором. У цієї коробки нема можливості вручну перемикати віртуальні передачі, натомість передбачені режими "Драйв", Спорт" та L (його краще використовувати в багнюці чи снігу). Традиційно для "Хонди" є економічний режим з зеленим деревцем, яке можна "вирощувати" на борткомп'ютері.

125 кінських сил при 152 Нм крутного моменту – не найкращі показники для сучасного автомобіля С-класу. Разом з варіатором цей двигун забезпечує плавний розгін – аж 11,5 секунд до сотні. Особливо неохоче силовий агрегат виїжджає з низів. В спортрежимі CVT піднімає оберти та звук від двигуна, але суттєво ситуацію не покращує. Тому стихія цього седану – неспішне пересування. Тим більше що в такому режимі автомобіль дуже тихий та комфортний.

Так, кермо тут гостре, а шасі дозволяє проходити повороти азартно, і навіть на нерівних поверхнях незалежна задня підвіска на підрамнику дозволяє тримати траєкторію.

Однак з цим мотором треба спочатку добряче розігнатись, щоб виписувати віражі. А от на поганих дорогах машина не витрясає душу – плавність ходу напрочуд висока. Загалом автомобіль дуже тихий, хіба що на поганих дорогах відчувається недостатня шумоізоляція колісних арок.

До речі ось як може виглядати нова Honda CR-V

При цьому витрата пального невелика – в середньому в мене вийшло 7,3 літрів на 100 км, що непогано для бензинового двигуна та дуже близько до заводських значень.

Кому підійде?

Єдина доступна в Україні комплектація Elegance має комбіновану тканину оббивку сидінь, камеру заднього виду та паркувальні датчики спереду і ззаду, а також люк на даху.

Звичайно, новинкою цей седан Honda Civic назвати важко. Він почав випускатись у 2017 році, а минулого року отримав незначні оновлення. В цьому поколінні Civic пробуде ще недовго – адже в Америці вже презентували Honda Civic 11 покоління. Втім, коли нова європейська версія з'явиться в Україні – невідомо. Глобальний дефіцит чіпів зробив цю подію ще більш віддаленою у часі. Натомість ось ця Honda Civic, вироблені в Туреччині – цілком реальна та продається не за всі гроші світу. Їх цінник встановлено на рівні 699,9 тисяч гривень – це 26,6 тисяч доларів. Як за новий, достатньо "упакований" седан японського бренду – досить непогано. А як для прихильників Honda Civic, які не прагнуть від нього спортивних відчуттів – добрий шанс оновити машину.

Сергій Матусяк, фото автора. Відео Сергія Волощенко.

Технічні характеристики Honda Civic 4D
ДВИГУН Бензиновий, атмосферний, робочий об’єм 1597 см3, потужність 125 к.с. при 6500 об/хв., обертальний момент 152 Нм при 4300 об/хв.
ТРАНСМІСІЯ Передній привод, гібридна безступенева трансмісія
КУЗОВ Седан, 4 дверей, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4658/2075/1433 мм, база 2700 мм, споряджена маса 1248-1285 кг, корисне навантаження 415-452 кг об’єм багажника 519 л, об’єм бака 46 л
ПІДВІСКА Передня/задня: незалежна МакФерсон/незалежна багатоважільна. Шини: 215/55 R16, кліренс 133 мм.
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Максимальна швидкість 196 км/ч. Розгін до 100 км/год за 11,5 с. Витрата пального (траса/місто/серед): 4,9/8,7/6,3 л/100 км
ЦІНА 699 900 грн.