Тест-драйв Renault Taliant: менший брат "Мегана"

Найдешевший новий седан від Renault зовні схожий на Megane, хоча є наступником Logan.
Renault Taliant: Тест-драйв, ціни, поведінка, особливовсті - Auto24

ФОТО: Авто24|

Renault Taliant

logo18 березня, 19:10
logo0
logo0 хв
Партнерський матеріал
Матеріали з позначкою "Спецпроєкт" чи "Партнерський матеріал" розміщені на комерційній основі. Редакція може не поділяти цю позицію.

Бюджетні седани потихеньку покинули український ринок, тож Renault Taliant, який з’явився на початку 2025 року, тепер майже в гордій самотності. Як і раніше, технічно він копіює Dacia Logan, який продається в Європі та виробляється в Румунії.

Український варіант теж звідти, але спереду має “обличчя” від Renault. Воно дуже нагадує седан Megane, що кілька років тому продавався в українських автосалонах. Зокрема, завдяки решітці радіатора та фарам подібної форми (хоча й без фірмового світлового підпису в формі букви С під ними).

Також цікаво Renault виводить на ринок новий кросовер, дешевший за "Дастер"

Десь посередині

Тепер щодо розмірів: нинішній Taliant в довжину має 439 см – це 5 см більше за Logan попереднього покоління та на цілих 23,5 см менше за Megane Sedan, який в Україні недоступний, хоча в тій же Польщі продається під іменем Grandcoupe. Водночас новачок всього на 1,5 см нижчий за попередника, але має на 1,5 см більшу колісну базу. Тобто в салоні у нього більше місця.

А ще Taliant дуже непоганою пристосований до поганих українських доріг, тому що має кліренс 178 мм (у Logan був 145 мм, але з повним завантаженням). Це краще, ніж у багатьох європейських кросоверів.

Renault Taliant пропонується у нас на ринку у двох комплектаціях: Authentic та Evolution. Ззовні вони відрізняються розміром колісних дисків – у першому випадку на 15 дюймів, в другому - на 16 дюймів. Хоча в тестовому авто легкосплавні 16-дюймові – це опція, як і фарба металік.

Більше інформації про комплектації Renault Taliant

В переліку додаткового обладнання – традиційна для Renault ключ-карта, завдяки якій авто зачиняється самостійно, коли власник відходить з ключем на кілька метрів. Дуже зручно, і незвично для бюджетного авто.

Багажник гігантський, 510 л. Це стільки ж, як у минулого “Логана” і навіть більше, ніж в Megane Sedan. До того ж він дуже глибокий та з можливістю розширення вглиб – спинки заднього ряду складаються.

Під килимком розташовано повноцінну запаску. Можливо, хтось захоче сюди встановити балон для газу, якщо встановлюватиме ГБО.

Добрий знайомий

Taliant пропонується в Україні з єдиним бензиновим мотором серії TCE потужністю 100 кінських сил. Щоправда, для версії з механічною коробкою передач цей мотор видає 160 Нм обертального моменту. А для версії з варіатором, як у нас – трохи менше, 142 Нм. Цікаво, що цей двигун з іншими варіантами форсування використовується на багатьох моделях колишнього альянсу Renault-Nissan. Наприклад, на Nissan Juke.

Усі технічні характеристики та розміри Renault Taliant – тут

В салоні Taliant відчувається, що машина новіша та вища класом за попередній Logan. Мультикермо від Renault, схоже до “Мегана” нахилена приладова панель. Хоча насправді це салон сучасного європейського “Логана”. Матеріали непогані – зверху пластик жорсткуватий, але нижче і на картах дверей є тканинні вставки з візерунком.

В дорожчій комплектації Evolution є великий восьмидюймовий екран мультимедійної системи, а от в нижчій Authentic – лише док-станція для мобільного телефона.

Мультимедійка підтримує Apple CarPlay та Android Auto за дротовим протоколом, є камера заднього виду з непоганою роздільною здатністю та показами парктроніків. Оригінальний аксесуар – тримач для смартфона, який кріпиться за екран. Поряд – USB-роз’єм для нього. Тож не потрібно купувати додатковий аксесуар та вішати його на рефлектор подачі повітря.

Якщо в простішому виконанні Authentic там стоїть кондиціонер, то в дорожчому Evolution вже встановлено клімат-контроль з трьома крутилками кліматичної системи, кожна має екранчик. Незалежно від комплектації подушок безпеки тільки чотири.

Крісла стали кращими, ніж «Логана» – хоча й подушка трошки короткувата, але спинки стали ширшими, отримали валики бокової підтримки.

Задні двері відкриваються на великій кут, тож сідати легко. Місця достатньо, особливо якщо згадати, що це авто В-класу. В нашій версії на спинках передніх сидінь – розкладний столик, який можна збільшити й поставити склянки. Щоправда, вони трохи хитаються, як і центральний підлокітник на першому ряду сидінь.

Хоча на шумоізоляції тут зекономили, в салоні не надто гучно. Так, при розгоні чути роботу трициліндрового двигуна, як і певні вібрації. На високих швидкостях вже пробиваються аеродинамічні шуми, а от в місті авто цілком тихе. Також чути звук від шин та камінці, які б’ються в арки коліс.

Якщо прислухатись до цих звуків не хочеться, ввімкніть аудіосистему – вона звучить досить пристойно. Звичайно, можна обрати треки зі свого телефону або ж радіо.

100 сил – вистачає

Зрозуміло, що 100 кінських сил для седана – це не надто великий показник, але для седанчика масою 1,1 тонни цілком достатньо. Те, що авто легеньке, відчувається у всьому – розгоні, гальмуванні, поворотах. Тому й більш потужного мотора для нього не потрібно.

Як усі трициліндровики, він доволі азартний, любить оберти, непогано гарно відгукується на педаль газу. Тобто як у місті, так і на трасі дозволяє тримати високий темп, хіба що на обгонах потрібно врахувати його еластичність. Особливо з варіатором. Адже якщо на механіці ти самостійно вибираєш передачу, то тут такої можливості нема (існує лише зимовий режим L). Тому він розганяється лише так, як прописано в його електронних «мізках». А там все зроблено для того, щоб мотор та коробка працювала плавно та без максимальних навантажень.

До речі завітайте на Renault Рендеву 3-5 квітня у найближчого дилера

Водночас, за технічними характеристиками різниця між механікою та варіатором мінімальна: розгін до сотні за 11,5 секунд (МКП) та 11,8 (CVT), максимальна швидкість – 190 та 177 км/год відповідно. Схожі й показники витрати пального (різниця – в 0,3 літра на кожну сотню на користь “механіки”). Виробник декларує середню витрату для нашого Taliant з варіатором на позначці 5,9 л, з ручною коробкою – 5,5 літрів. Якщо ж говорити про витрату на тестовій машині у міських умовах, то виходить приблизно стільки ж – 6,1- 6,9 літра на сотню. Непогано.

Щодо підвіски, то вона дуже комфортна та витривала. На більшості нерівностей українських доріг машина їде плавно та м’яко. І лише на дуже суттєвих ямах чути звук до відбою. Звичайно, це ж легкове авто, не кросовер, та й шини досить низькі – 195/55. Трохи вищі не були б зайвими, тим більше колісні арки дозволяють. Водночас в поворотах машину не несе, вона чітко йде за кермом.

Загалом, це дуже легкий в керуванні автомобіль, що має легке кермо та зрозумілі педалі – це дуже подобається новачкам. Можливо, що кермо трошки пізніше реагує на команду водія, але це не заважає водію впевнено почуватись у будь-яких ситуаціях, навіть коли дещо «переборщив» зі швидкістю.

В новому Taliant ще одна доволі дивна річ – вихлопна труба закінчується не під бампером, а десь посередині машини, під днищем, ти вигнуте ліворуч. Тому якщо в заторах при безвітряній погоді ви звикли насолоджуватись повітрям з відкритим вікном, то тут його краще зачинити і ввімкнути рециркуляцію.

Недорогий та оснащений

Отож, висновок такий: Taliant – це гідний наступник Logan. Він дещо дорожче попередника, але значно багатше оснащений. При цьому залишається одним із найдешевших на ринку.

Адже найдешевша версія розпочинається з позначки 600 400 грн. За ці гроші буде авто 2024 року виготовлення, стартова комплектація з механічною коробкою передач та за кредитною програмою Renault бонус. За повну вартість – на 75,000 грн дорожче. Знайти нове авто за такою ціною в Україні зараз дуже важко, а європейського виробництва – й поготів.

Тестова версія з варіатором стартує з позначки 706 400 грн в кредит (минулий рік виробництва), а наша версія з додатковими опціями – 747 505 грн. (822 505 грн. за повну ціну). При цьому седан від Renault має величезний багажник, трирічну гарантію та розвинений сервіс по всій Україні та Європі. Кредитна пропозиція – теж одна з найкращих на ринку, до того ж забезпечує економію на початковій ціні. Так що для тих, хто цінує переваги нового автомобіля, це добрий шанс придбати надійне та досить сучасне авто.

Усі ціни на Renault Taliant – тут

Технічні характеристики Renault Taliant TCe 100 CVT
ДВИГУН Бензиновий, 3-циліндровий, турбо, робочий об’єм 999 см3, потужність 100 к.с. при 5000 об/хв., обертальний момент 142 Нм при 1750-4500 об/хв.
ТРАНСМІСІЯ Передній привод, варіатор CVT
КУЗОВ Седан, 5 дверей, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4396/1848/1501 мм, база 2649 мм, споряджена маса 1136 кг, корисне навантаження 431 кг, об’єм багажника 510 л, об’єм бака 50 л
ПІДВІСКА Передня – МакФерсон, задня – напівзалежна. Гальма: диск. вент./барабан. Шини: 195/55 R16, кліренс 178 мм.
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Максимальна швидкість 178 км/ч. Розгін до 100 км/год за 11,8 с. Витрата пального (за WLTP) (місто/траса/комб.): 7,5/5,0/5,9 л/100 км
ЦІНА Від 732 800 грн. (657 800 за програмою Рено Бонус).