У Варшаві їздитимуть безпілотні автобуси

Влада польської столиці після анонсування закупівлі автобусів з нульовим рівнем викидів пішла ще далі. Мерія оголосила тендер на придбання автономних транспортних засобів для міських пасажирських маршрутів.
У низці тендерів на закупку автобусів  для Варшави  виявилися безпілотники - Auto24

ФОТО: Францішек Мазур, Wyborcza.pl |

Варшава поступово буде відмовлятися від дизельних автобусів на користь електричних, у т.ч. автономних

logo14 лютого, 13:30
logo0
logo0 хв

Після підписання контракту із Solaris на постачання 50 зчленованих автобусів на 227,5 млн злотих (2,36 млрд грн), тривають перемовини про закупівлю 30 одиниць 12-метрових автобусів та десяти 10-метрових пасажирських машин.

Усі контракти передбачають придбання пасажирських машин на електричній тязі від акумуляторів. І цим шопінг-бус не завершився. У закупках розбиралися журналісти moto.pl.

Читайте також Які порушення фіксують камери на світлофорах у Варшаві

Нині мерія хоче придбати п’ять автобусів з автономним ходом. Тендерні торги не за горами. Громадськість здивована таким рішенням, оскільки автономні безпілотні пасажирські машини великої місткості ще не мають достатнього технологічно-кваліфікаційного рівня роботи на вулицях мегаполісів, у т.ч. Варшави.

Чиновники заспокоїли тим, що оголошений тендер стосується автобусів, які можна адаптувати до автономного водіння. Цю технологію водіння на міських маршрутах поки застосовувати не будуть. Мова йде лише про те, що такі транспортні засоби можуть, наприклад, самостійно паркуватися у депо.

Читайте також У польській столиці створюють 3D-карту, кращу за Street View від Google

Також заявлено про купівлю 10 зарядних пристроїв для автобусів. Кожен матиме по два пости. Це дозволить заряджати до 40 автобусів на день.

Окрім цього, на нинішньому тижні Варшаві вдалося домовитися про фінансування з Національної програми реконструкції закупівлі ще 80 електробусів, а також транспортних засобів, що працюють на зрідженому (СПГ) і стисненому природному газі (СПГ) та водні. У цьому випадку мова йде про суму в 461,1 млн злотих (4,81 млрд грн).

Читайте також Польські електробуси Solaris будуть їздити у США та Швеції

Питання придбання транспортних засобів, що працюють на водні, також здивувало й занепокоїло громадськість. Заправка воднем дорога: експлуатація таких транспортних засобів виявляється вдвічі дорожчою за дизельні автобуси.