Український "Козак" отримав новий антидроновий захист

Класичний броньовик "Козак" українського науково-виробничого об’єднання "Практика" отримав нову антидронову ліврею, що служить не лише надійним захистом автомобіля й екіпажу, але й при цьому практична в користуванні та стильна за дизайном.
Броньовик  "Козак" тепер у новій лівреї проти ворожих дронів - Auto24

ФОТО: Повернись живим|

"Козаки" у новій каркасній конструкції захисної сітчатки від дронів

logo10 червня, 09:30
logo0
logo0 хв

Багатоцільові повнопривідні машини надійшли до 156-ї окремої механізованої бригади від благодійного фонду "Повернись живим". Про це йдеться на ФБ-сторінці Фонду.

Благодійна організація закумулювала донати чуйних людей, зібравши на додаткове дообладнання чималу суму - 1 790 334 грн. За ці гроші вдалося розмістити замовлення на виготовлення та комплектацію решітчастих конструкцій для тактичних автомобілів "Козак".

Читайте також Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову

Автомобілі вже доставлені фронтовикам й використовуються ними на Сумському напрямку, що нині вважається одним з найскладніших. Техніці, людям, фортифікаційним укріпленням дошкуляють ворожі дрони, які росіяни щоразу удосконалюють як за потужністю, так і за протидією засобам РЕБ.

Фото: Повернись живим

Поставлені до 156-ї ОМБ автомобілі отримали антидронову ліврею нової розробки. З фото видно, що там наварено модульні конструкції з каркаса та сітки. На лобовому склі встановлено відкидну сітку, що у разі потреби за секунду перекриває броньоване скло.

Читайте також Новий український бронеавтомобіль "Козак-2М1" показав себе на випробуваннях

Капотна, радіаторна зони 279-сильної машини (крутний момент 950 Нм) та колісні арки отримали власні модулі захисту. Свій каркас з решітки мають борти. На даху, окрім антидронового щита, зроблено спеціальний сітчастий “козирок” для кулеметника.

Фото: Повернись живим

Головна перевага нинішньої версії захисту в тому, що вона не ускладнила маневровість, не перекриває водієві та екіпажу огляд, дозволяє швидко десантуватися чи здійснити посадку.

Читайте також Які броньовані автомобілі допомагають прикордонникам

Тут залишився той же самий кліренс в 43 см, що й був у класичному виконанні броньовика НВО "Практика". Частково зросла загальна ширина, висота та довжина, оскільки додалася конструкція навареного каркаса з сіткою. Але при потребі дорогою з твердим покриттям 15-тонний броньовик у складі 10 осіб екіпажу й десанту буде легко йти 120 км/год.

Фото: Повернись живим

Такою антидроновою лівреєю армійці лишилися задоволеними. Однак як вона себе поведе в реальній бойовій ситуації – ще невідомо, техніка тільки прибула на передову й ворожими дронами ще не обкатана. Розробники такої версії обіцяють, що нинішня розробка захисту від ворожих дронів, в т.ч. на оптоволоконному дистанційному управлінні, буде значно кращою від попередньої, довільно звареної конструкції.