
ФОТО: Фото: Gordon Brothers|
Виставлені як на парад водневі вантажівки продаються без парадного пафосу
Подана ще у лютому заявка про банкрутство відповідно до глави 11 розгорнула процедуру розпродажу активів. Такими діями компанія намагається задовольнити своїх кредиторів. Про це повідомляє techcrunch.com.
Боргів багато, а майно практично не лишилося. Аукціон Gordon Brothers пропонує на продаж за приватним договором все обладнання та інвентар, пов'язаний з водневим бізнесом Nikola Corporation. Поміж активів – і магістральні тягачі з водневим двигуном для далекомагістральних вантажних перевезень.
Читайте також Амбітний стартап Nikola визнав, що його електричні вантажівки можуть згоріти
В описі Gordon Brothers сказано, що автомобілі "повністю робочі", хоча експерти не впевнені, що вони готові до жорсткої комерційної експлуатації.
Фото: Nikola Motors
По-перше, це одні з перших вантажівок, вироблених компанією, що припинила свою діяльність. У разі виникнення якихось проблем, а це в абсолютно нових транспортних засобів обов'язково буде, допомоги від виробника не дочекатися.
По-друге, власник придбаного на аукціоні тягача "буде залежати від інфраструктури водневого палива, що вкрай рідко зустрічається в США".
Читайте також Голова компанії Nikola пішов у відставку через скандал
Щоправда, тут є один карт-бланш: у списку аукціонів також є обладнання для заправки воднем. Якщо його також придбати, то можна створити власну станцію і стати самодостатнім. Однак черга з охочих до такої комбінованої покупки не стоїть.
Фото: Nikola Motors
Колишнього гендиректора Тревора Мілтона засудили за шахрайство з цінними паперами за введення в оману інвесторів: прокурори заявили, що той збрехав про стан вантажівок і бізнесу. Щоправда, Мілтон не постраждав, оскільки він використав частину своїх грошей, щоб пожертвувати президенту Дональду Трампу, і у підсумку, як пише msn.com, був повністю помилуваний.
Читайте також Стартап Nikola назвали "хитромудрим шахрайством"
Хай там як, але Nikola Motors йде з арени виробників більше з репутацією шахрайства, ніж жертвою конкуренції. Щоправда, деякий час у створенні реального продукту компанія виглядала пристойно і навіть побудувала понад сотню водневих магістральних тягачів.
Перспективи були гарні. Ще півроку тому Nikola позиціював себе як єдиний виробник вантажівок класу 8, що пропонує одну платформу, два силові агрегати, обидва з нульовим рівнем викидів (див. відео нижче). Але щось пішло не так…