На Volkswagen ID.4 замінили порт GBT на CCS2: чи зросте швидкість зарядки

Автор YouTube-каналу «Перша Електричка» Денис Василенко вирішив максимально наблизити власний Volkswagen ID.4 з Китаю до європейської версії моделі. Раніше він замінив інформаційно-розважальну систему та модулі керування авто, а цього разу справа дійшла до заміни зарядного порту.
Що дасть заміна зарядному порту на китайському Volkswagen ID.4: експеримент - Auto24

ФОТО: YouTube "Перша Електричка" (Скриншот: Auto24)|

Volkswagen ID.4

logo19 серпня, 19:30
logo0
logo0 хв

Китайський Volkswagen ID.4 оснащений зарядним портом типу GBT, тому його швидкість зарядки обмежена на позначці 250 А (100 кВт). Водночас європейський варіант електрокросовера використовує порт CCS 2 combo, тому здатен приймати заряд в 440 А (140 кВт).

Читайте також: Як зробити з “китайського” Volkswagen ID.4 “європейця”: перелік робіт, ціна

Подейкують, що китайські ID.4 з батареєю виробництва CATL, не мають адаптації для порту CCS 2 combo. Насправді ж це міф: в обох версіях електромобіля відповідні адаптації зарядних портів були передбачені автовиробником. Однак, заміна зарядного роз’єму є досить складним завданням, яка вимагає роботи кваліфікованих майстрів та необхідного переліку запчастин.

До нього входить власне сам порт CCS2 combo з відповідною проводкою, накладка на зарядний порт та спеціальний зарядний блок, а також налаштування програмного забезпечення. Процес переобладнання займає досить багато часу, а вартість заміни становить 3400 доларів.

Також цікаво: Як перетворити електромобіль на “павербанк”: тест технології V2L

До слова, існує ще один міф про те, що під час даної процедури в автомобілі залишається стара проводка, однак, він не відповідає дійсності, адже усі елементи, включаючи дріт швидкої зарядки, замінюються на нові.

Окрім цього, під час заміни елементів послаблюється підрамник, що після завершення робіт вимагає додаткового налаштування розвалу-сходження коліс. Коли заміну зарядного порту було завершено, команда «Першої Електрички» вирішила провести цікавий експеримент й порівняти швидкість зарядки трьох різних ID.4.

В тесті взяли участь: ID.4 Дениса, ID.6 з роз’ємом GBT й ID.4 з перехідником з GBT на CCS та активним термозахистом. В результаті виявилось, що заміна порту дозволила батареї автомобіля зарядитись з 20 до 90% за 32 хвилини. Водночас ID.6 впорався за 36 хвилин, тоді як ID.4 з перехідником – за 47 хвилин.

Читайте також: Volkswagen ID.4 чи BYD Sea Lion 07: порівняння електромобілів в українських умовах

Загалом, заміна зарядного порту з GBT на CCS 2 combo справді дозволяє електрокросоверу від Volkswagen заряджатись набагато швидше, проте, кожен власник ID.4 повинен самостійно вирішувати, чи потрібно йому проводити заміну порту у власному авто та чи варта ця процедура своїх грошей.