Volkswagen ID.4 чи BYD Sea Lion 07: порівняння електромобілів в українських умовах

Volkswagen ID.4 - один з найпопулярніших електромобілів в Україні, проте моделі китайської BYD стрімко набирає все більше прихильників.
Volkswagen ID.4 проти BYD Sea Lion 07: порівняльний тест-драйв - Auto24

ФОТО: YouTube "Перша Електричка" (Скриншот: Auto 24)|

BYD Sea Lion 07 та Volkswagen ID.4

logo12 серпня, 19:01
logo0
logo0 хв

Команда “Першої Електрички” порівняла Volkswagen ID.4 та середньорозмірний кросовер BYD Sea Lion 07. Варто зазначити, що експерти порівнювали перший в Україні Sea Lion 07, він був представлений в базовій версії з батареєю ємністю 80,6 кВт-год, тоді як ID.4 Дениса має топове виконання Prime.

Читайте також: Вживаний VW ID.4 з 50 тисячами км пробігу: реальний досвід експлуатації

Електромобіль від BYD має один електромотор на задній осі потужністю в 313 к.с., тоді як ID.4 Prime оснащений двома електромоторами та потужність в 300 “конячок”. Залежно від виконання, BYD Sea Lion 07 може досягати першої сотні за 7,3, 6,7, та 4,2 секунди відповідно.

Sea Lion 07 пропонується з двома варіантами батарей: ємністю 71,8 або 80,6 кВт-год. Volkswagen заявляє, що ємність акумулятора ID.4 становить 84,8 кВт-год та 82 кВт брутто, проте, команда “Першої Електрички” раніше довела, що її доступна ємність на рівні 77 кВт-год.

Також цікаво: Скільки проїдуть 10 популярних в Україні електромобілів з розрядженою "в нуль" батареєю

Габарити кросовера від BYD становлять 4830, 1925 й 1620 міліметрів у довжину, ширину та висоту відповідно, тоді як колісна база – 2930 мм. Розміри ID.4 дещо інакші: довжина – 4584 мм, ширина – 1852 мм, висота – 1631 мм, а колісна база – 2771 міліметр. Вага у електромобілів майже ідентична й коливається від 1900 до 2100 кг залежно від версії.

Після тест-драйву Денис зазначив, що адаптивна підвіска BYD Sea Lion 07 є досить м’якою та плавною, що навіть може не сподобатись деяким водіям, тоді як ID.4 має кращу керованість. Водночас електронні асистенти кросовера BYD працюють на рівні з ID.4 – зрозуміло та чітко.

Читайте також: Чи є Audi Q4 e-tron 50 quattro близнюком VW ID.4: відео

Головною перевагою BYD Sea Lion 07 над VW ID.4 є швидкість зарядки. Електромобіль від BYD здатен приймати заряд до 240 кВт, оскільки кросовер побудований на 800-вольтовій архітектурі, тоді як ID.4 лише до 100 кВт. Аби перевірити це, команда “Першої Електрички” провела тест заряджання на першій в Києві зарядній станції потужністю 240 кВт. В результаті, після конекту порту CCS, кросовер від BYD прийняв заряд у 182 кВт.

Шумоізоляція Sea Lion 07 на достатньому рівні, завдяки подвійному склу на передніх дверях. Також особливістю кросовера є приховані дверні ручки, які виїжджають коли на них натискають. Як буде працювати ця система в зимових українських реаліях – покаже лише час.

Також цікаво: Скільки зупинок потрібно, щоб на першому Nissan Leaf дістатись зі Львова до Києва

Базова версія кросовера має оздоблення салону зі шкірозамінника, тоді як топові версії матимуть шкіру Nappa. Окрім цього, відсутні підігрів керма, вентиляція і підігрів заднього ряду сидінь та можливість зміни налаштувань адаптивної підвіски залежно від обраного режиму їзди.

Попри це, в салоні є такі преміальні опції, як індукційна зарядка для смартфона з охолодженням, 15,6-дюймовий дисплей мультимедійної системи з підтримкою камер кругового огляду високої якості та газову панораму в якості додаткової опції (в стандартних комплектаціях доступна панорама зі шторкою).

Багажні відділення в обох авто досить схожі: VW ID.4 – 543 літри, BYD Sea Lion 07 – 558 літра. Останнім тестом у порівнянні стала перевірка динаміки. Одномоторний кросовер від BYD розігнався до 100 км/год за 6,3 секунди, тоді як повнопривідний ID.4 впорався за 6,0 секунд.

Читайте також: Наскільки швидкість впливає на витрату енергії в VW ID.4 та ID.6: експеримент

Загалом, BYD Sea Lion – цікавий електричний кросовер, який відрізняється своєю м’якою підвіскою, швидкою зарядкою, а також чудовим рівнем оснащення, тому його заслужено можна вважати непоганою альтернативою Volkswagen ID.4.