Як виглядав перший електричний Nissan 1991 року: фото

В автомобільній індустрії іноді трапляється так, що деякі концепції виявляються занадто передовими для свого часу й не надходять в серійне виробництво. Однак, вони все одно важливі, адже стають творцями нових тенденцій.
Чому перший електричний Nissan 1991 року так і не запустили в серію: причина- Auto24

ФОТО: Autoevolution|

Nissan FEV

logo25 травня, 16:19
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Як розповідає Autoevolution, подібна доля спіткала концепцію Nissan FEV, яка була представлена на Токійському автосалоні 1991 року. Абревіатура означає Future Electric Vehicle, і як зрозуміло з назви – автомобіль був повністю електричним.

Також цікаво: Nissan розпродує автомобілі зі знижкою 10-15%: які саме і де

Тоді Nissan продемонстрував елегантний електромобіль, який був готовий для щоденного використання. В сьогоденних реаліях, в цьому немає нічого дивного, проте в той час, світ ще не був готовий до широкого впровадження даного типу авто.

Фактично, Nissan позиціонував модель FEV як заміну стандартним сімейним автомобілям з ДВЗ й заявляв, що авто можна зарядити вдома за ніч. Водночас усі інші існуючі на той момент електромобілі мали скромні габарити та характеристики, тому Nissan FEV став справжнім проривом.

Читайте також: Nissan тестує новий Murqno 2025 року

Модель мала обтічний кузов з алюмінію, через що авто мало низьку вагу й вражаючий коефіцієнт лобового опору лише в 0,19. Їздив FEV на спеціально створених на замовлення шинах Nissan із низьким опором коченню.

Інтер'єр виконано у стилі мінімалізму, тому він не може похвалитись кричущою розкішшю. Електромобіль використовував електромотор та нікель-кадмієву батареєю, яка була здатна забезпечити близько 250 км запасу ходу.

Також цікаво: Вживаний Nissan Tiida першого покоління: основні проблеми та технічні недоліки

Окрім цього, концепт Nissan мав технологію SQC, що означає Super Quick Charge, яка дозволяє заряджати батарею до 40% всього за 6 хвилин від розетки 200 В. Також Nissan FEV мав невелику сонячну батарею на даху, тепловий насос й рекуперацію.

Вражаюча технологічність, як для моделі 90-х років. Максимальна швидкість автомобіля становила 130 км/год, а розгін до сотні займав близько 20 секунд, що означає, що електромобіль від Nissan був дуже повільним.

Однак, модель так і не запустили у серію не через динамічні показники. Найголовнішою проблемою Nissan FEV стала епоха, коли його було розроблено, адже тодішній автомобільний ринок не мав жодної потреби в електричній моделі.

Читайте також: Nissan представив парфум з запахом палених шин

До того ж в той час пальне було значно дешевшим й навряд чи покупці вирішили б проміняти автомобілі з ДВЗ на технологічний Nissan FEV. Саме тому цей електромобіль від японського автовиробника залишився лише вражаючою концепцією.