Тест-драйв Lamborghini Diablo 1999 з березневого номера журналу "Car and Driver" за цей рік.

Моя права нога тричі поспіль сильно тупотить по педалі акселератора, коли я вмикаю важіль передач через його важкий зубчастий привід. Позаду нас 5,7-літровий V12 реве, наче розлючені копита і пирхання сотні биків. На швидкості 260 км/год ми проїжджаємо сліпий поворот, і нам доводиться перемикати передачі. У цей момент крихітне заглиблення в асфальті підштовхує передні шини до контакту з накладками на крилах, і в салон проникає запах гуми. Чотири з п'яти органів чуття підтверджують, що ми не спимо.

Також цікаво В США продають легендарний Diablo за 150 тисяч доларів

Ми штурмуємо звивисті дороги італійського острова Сардинія як гості Automobili Lamborghini. Той факт, що цей крихітний виробник омріяних автомобілів знову має кошти, щоб влаштувати таку вечірку, може означати лише одне - велика, мейнстрімна автомобільна компанія знову взяла в свої руки віжки розлюченого бика з Сант-Агати.

Вирушаєте в дорогу й забули покласти готівку на картку? Заїжджайте на WOG. Тут прямо на касі можна поповнити готівкою свою картку, незалежно від того, в якому банку вона видана.

Рекламна інформація

Так, дійсно, цей колись хиткий виробник ультра-екзотичних автомобілів знову стоїть на міцному фінансовому ґрунті. Востаннє Lamborghini пригощала нас ночеллою (місцевий горіховий лікер) на своїй батьківщині, коли компанія процвітала під корпоративним крилом Chrysler (1987-94). Потім компанію перейняла індонезійська компанія, і стан компанії погіршився, оскільки капітальні інвестиції зменшилися, а дорогоцінні ресурси були перенаправлені на розробку екомобіля для країн третього світу. Скорочення витрат і реструктуризація в 1997 році дещо покращили становище, але проблеми з розробкою нових продуктів виявилися занадто великими для неавтомобільного батька Lambo, тому в липні минулого року компанію придбала Audi.

Натхненням для цієї прогулянки став значно перероблений Diablo 1999 року. Сплячий диявол прокидається в 1999 році з відкритими фарами (запозиченими у великого Nissan 300ZX), які надають лукавої насмішки зовнішності Diablo. Вони також краще освітлюють дорогу, менше важать і створюють менший аеродинамічний опір, ніж старі висувні фари. Нові 18-дюймові композитні диски O-Z Racing - єдина інша зовнішня зміна. Численні доопрацювання конструкції підвищили жорсткість на 10-15 відсотків.

Інтер'єр став набагато привабливішим та гостиннішим як для 1999 року завдяки абсолютно новій панелі приладів з електронно керованими аналоговими датчиками. Метушлива, кнопкова стереосистема Alpine знаходиться поза зоною досяжності, але інші елементи керування розташовані менш ергономічно тупо, ніж у попередніх Diablos. Легкі суцільнолиті сидіння-ковші не мають багато рухів - регулювання обмежуються переднім і заднім положенням і нахилом всього сидіння - але вони забезпечують чудову підтримку і достатній комфорт під час тривалих поїздок.

З часу нашого останнього тесту Diablo були зроблені значні поліпшення. Минулого року неслухняний 5,7-літровий V12 отримав нову систему зміни фаз газорозподілу, розроблену Lamborghini. Перехід відбувається на різних обертах двигуна в залежності від умов водіння і є непомітним.

Також було збільшено підйом клапанів, а впускні та випускні клапани були збільшені (на 1,0 мм та 1,5 мм відповідно). Щоб максимально використати ці покращення, було модернізовано систему впорскування палива, а також контролер двигуна Lamborghini LIE.

Чистий результат? Більш крута крива крутного моменту і збільшення потужності до 530 кінських сил при 7100 об/хв і 448 фунт-футів крутного моменту при 5600 об/хв (у порівнянні з 492 і 428). Чи відчуваєте ви восьмивідсотковий приріст потужності? Чи гарніша Ізабелла Росселліні, коли посміхається?

Lamborghini стверджує, що новий Diablo SV (задньопривідна модель) розганяється до 100 км/год за 3,9 секунди. Це здається розумним, враховуючи, що наш найшвидший задньопривідний Diablo (модель 1991 року з 485 к.с.) розганявся від 0 до 100 км/год за 4,2. Але заява компанії про 4,0 секунди до 62 миль/год для повнопривідного Targa-Top VT здається оптимістичною. Наші комп'ютери підказують, що різниця в продуктивності повинна становити півсекунди або більше.

До речі репліка Lamborghini Diablo виглядає не гірше оригіналу

Максимальна швидкість завжди була козирем Diablo - наш тестовий автомобіль, що розвинув 328 км на годину в 1991 році, залишається найшвидшим серійним автомобілем, який ми коли-небудь тестували в США. Lamborghini заявляє про максимальну швидкість 335 км / год для моделей VT.

Ці цифри є математично правдоподібними, але слід застерегти людей, щоб вони не спробували розвинути таку швидкість у Монтані. Їзду на максимальній швидкості краще залишити для кругових треків з високими берегами, таких як Нардо в Італії, де невелика відцентрова сила може допомогти протидіяти невеликому аеродинамічному підйому, який змушує Diablo ставати легким і кидатися на швидкості. Автомобіль також дуже чутливий до зустрічного вітру.

З грізним завданням "пригальмовувати" всю цю потужність справляється перша антиблокувальна гальмівна система Lamborghini, розроблена спільно з LucasVarity/Kelsey-Hayes. Гальмівний підсилювач, головний циліндр, супорти та ротори були модернізовані для 98-го року. Вони сповільнюють машину так, ніби вона потрапила в тракторну балку, і відчувають невтомність під час ранкової прочуханки.

Максимальна швидкість може бути головною перевагою Diablo, але цей бик почувається як вдома, штампуючи віражі. Крутного моменту достатньо, щоб плавно тягнути на будь-якій передачі з будь-якої швидкості вище 1200 об/хв на холостому ходу двигуна. Величезне зчеплення повного приводу в VT не дозволяє отримати задоволення від ковзання автомобіля на дев'ять десятих на дорогах загального користування, але воно вселяє величезну впевненість на семи або восьми десятих. Гідропідсилювач керма має відповідну вагу і відчувається лінійним і прямим, але він менш комунікабельний, ніж ми очікували - так, ніби Mercedes допоміг з калібруванням. Тим не менш, Diablo відчуває себе досить легко керованим.

Звук двигуна унікальний для Lamborghini. Він набагато більш гортанний, ніж у будь-якого Ferrari - уявіть собі Viper з двома додатковими циліндрами. Шум важко перекричати на повному ходу, але на крейсерських швидкостях звуки комфортні. Підвіска тверда, але не змушує не брязкати кістками завдяки регульованим амортизаторам. Приємною особливістю цих амортизаторів є положення "ліфт", яке допомагає спойлеру з'їжджати з під'їзних пандусів на низькій швидкості.

Для американських покупців, які мріють володіти найкращим екзотичним автомобілем Lamborghini, ціна має становити близько 250 000 доларів за купе SV і 295 000 доларів за VT targa. Звучить дорого? Перефразовуючи слова колишнього боса компанії Лі Якокка, якщо ви можете знайти кращий заводський автомобіль, що розвиває 350 км на годину, купуйте його!

А ви знали? в Україні продавали оригінальний Diablo 1992 року

Технічні характеристики

Lamborghini Diablo 1999

Тип автомобіля: середньомоторний, задньо- або повнопривідний, 2-місний, 2-дверний купе

ЦІНА НА МОМЕНТ ТЕСТУВАННЯ (ОРІЄНТОВНА)
SV купе, $245 000; VT targa, $295 000

ДВИГУН
DOHC 48-клапанний V-12, алюмінієвий блок і головки, впорскування палива
Робочий об'єм: 5707 см3
Потужність: 530 к.с. при 7100 об/хв

ТРАНСМІСІЯ
5-ступінчаста механічна

ЗАЯВЛЕНІ ВИРОБНИКОМ ХАРАКТЕРИСТИКИ
від 0 до 100 км/год: SV: 3.9 сек; VT: 4.0 сек
Максимальна швидкість (drag ltd): SV: 199 миль/год; VT: 208 миль/год

ПАЛИВНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ EPA
Місто/магістраль: 10/13 л/100 км