Які автомобілі незабаром назавжди покинуть ринок

Автовиробники через моду на кросовери частіше за все відмовляються від седанів та мінівенів.
Які автомобілі незабаром назавжди покинуть ринок
logo27 травня 2022, 15:05
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Volkswagen Passat

Після 33 років виробництва німецька компанія Volkswagen відмовилась від седану Passat. При цьому універсал Passat Variant та ліфтбек Arteon поки що залишилися у модельній гамі.

На європейському ринку універсали набагато популярніші. Крім того, в модельній гамі є ще один універсал подібних габаритів - Arteon Shooting Brake. Американська чотиридверка теж пішла у минуле, і тепер седан під назвою Passat залишився лише у Китаї.

Hyundai Sonata

Корейці вирішили позбутися седана Sonata, який випускається з 1985 року: модель піде в історію ближче до середини десятиліття, не залишивши спадкоємця. Серед майбутніх електрокарів, які збираються виробляти Hyundai, не знайшлось місця седану з двигунами внутрішнього згоряння.

Нинішнє, восьме покоління виробляють із 2019-го року, але в Україну воно не надходило. За 37 років продано понад дев'ять мільйонів машин.

Також цікаво в океані загорілось судно з новими Volkswagen

Компактні Mercedes-Benz

Німецька компанія має намір переорієнтуватися на більш дорогі моделі з високою маржою, позбавившись найдоступніших машин.

Виробник ділить свої автомобілі на три групи. Початкова Entry Luxury включає A-клас, B-клас та подібні моделі, середня Core Luxury – C-клас, E-клас, електрокари EQC та EQE, а топова Top-End Luxury – S-клас, G-клас, GLS, AMG та Maybach.

Тепер більше уваги виробник приділятиме найдорожчим моделям, а гама Entry Luxury скоротиться з семи до чотирьох моделей. Які саме машини покинуть гаму, поки що невідомо.

Ford Mondeo

Четверте покоління Ford Mondeo для Європи залишило конвеєр в іспанській Валенсії: модель не дожила до свого 30-річчя лише рік.

Найбільш успішним став 2015-й, але з того моменту середньорозмірна модель втратила покупців: попит упав майже вшестеро. І знову причиною відставки названо зростання популярності кросоверів та електрокарів.

Наступника не буде, а підприємство у Валенсії буде виробляти гібридні силові установки. Можливо, пізніше нішу Mondeo в європейській гамі може зайняти кросовер — наприклад, купе-кросовер Evos.

У Китаї модель залишається популярною: нещодавно з'явилося п'яте покоління, розроблене місцевим центром Changan-Ford. Про експорт в інші країни не йдеться. Замість американського двійника Fusion також буде модель, схожа на кросовер.

Renault Scenic

Мінівен Scenic знято з виробництва, а ця назва дісталася недавньому концепту Scenic Vision: через кілька років він перетвориться на серійний електрокросовер.
Стандартний Scenic вже залишив конвеєр, а незабаром слідом за ним вирушить і подовжений Grand Scenic.

Якщо перше покоління (спочатку - під назвою Megane Scenic) у 1996-2003 роках виробили тиражем близько 2,8 мільйона штук, то на зльоті кар'єри сімейство втратило покупців: 2021-го випустили менш як 16 тисяч екземплярів.

Четверте покоління вирішили навіть не оновлювати: його відправили на пенсію достроково.

Citroen Grand C4 Picasso

Частиною історії став інший французький мінівен, один з найпопулярніших у Європі. Прийом замовлень завершено, а виробництво на підприємстві у Віго (Іспанія) припинять у середині року. Причина – переорієнтація покупців на кросовери. Зазначимо, що у 1999-му Xsara Picasso у перший же рік продажів розійшлася тиражем приблизно 180 тисяч екземплярів.

C4 Picasso з'явився 2006-го, а ще через сім років з’явилось у нове покоління. У 2018-му машину перейменували на C4 SpaceTourer, а подовжену версію назвали Grand C4 SpaceTourer.

Семимісна модифікація пережила «коротку» на кілька років: остання залишила конвеєр у 2020 році.

Lexus CT

Японська марка відмовиться від гібрида, який з'явився 12 років тому і був найбільш компактною моделлю в модельному ряду. За минулий час хетчбек вже двічі оновлювався - у 2013 та 2017 роках, а тепер він доступний лише у Японії.

136-сильна гібридна установка від Toyota Prius третього покоління складається з 1,8-літрового атмосферника та електродвигуна. Колись п'ятидверка була представлена на 65 ринках, у тому числі російському, але у 2011–2016 роках наші співвітчизники придбали менше ніж тисячу екземплярів.

До речі Lexus показав свій перший електромобіль

Загалом у світі з 2010 року продано приблизно 380 тисяч штук. Зі США модель пішла ще кілька років тому, а в жовтні нинішнього року її остаточно знімуть з виробництва.