Формула 1: Ландо Норріс на McLaren сенсаційно здобуває свою першу перемогу на Гран Прі Маямі

Завдяки чудовому темпу, вдалому менеджменту гуми та везінню з появою автомобіля безпеки на трасі, Ландо Норріс зміг здобути свою першу перемогу в Формулі 1.
Ландо Норріс виграв першу гонку у Формулі 1 - Auto24

ФОТО: Motorsport.com|

Подіум Гран Прі Маямі

logo6 травня, 15:01
logo0
logo0 хв

Гран Прі Маямі проходив зі спринтом. Перемогу в заїзді отримав Макс Ферстаппен, проте сенсаційною стала 4 позиція Даніеля Ріккардо та 7 і 8 результат для Ніко Хюлькенберга і Юкі Цуноди відповідно. Таким чином команда VCARB здобула гарні очки ще до початку основного заїзду.

Читайте також: У ресторані Формули-1 можна поганяти на симуляторі чи випити "автомобільний" коктейль

Перегони в Неділю виявились досить інтригуючими. За результатами кваліфікації, поул-позицію завоював Макс Ферстаппен, другим стартував Шарль Леклер, а позаду - його напарник Карлос Сайнс. Поруч з ним стартував Серхіо Перес, а Ландо Норріс зі своїм напарником Оскаром Піастрі, стартували з третього ряду.

Інцидент в першому повороті (Джерело: Motorsport.com)

Після старту, у першому повороті могла виникнути серйозна аварія: Серхіо Перес перегальмував й вилетів за межі траси. На щастя, йому вдалось уникнути зіткнення з іншими гонщиками. Цією ситуацією вдало скористався Піастрі. Йому вдалось піднятись з 6 на 2 місце.

Також цікаво: Як виглядає новий автомобіль безпеки Формули 1: фото

Австралійському гонщику досить довго вдавалось зберігати перевагу над пілотами Ferrari. Позаду Норріс намагався пройти Переса, допоки той не потрапив бокси на 17 колі. На 19 колі піт-стоп зробив Шарль Леклер. Трохи згодом Макс Ферстаппен ненароком збив вказівний стовпчик на узбіччі шикани, через що на трасі оголосили віртуальний режим безпеки.

На 23 колі він здійснив плановий піт-стоп, а через 4 кола його також здійснили Піастрі та Сайнс. Водночас Ландо Норріс вдало відтягував свій відрізок на комплекті Medium й це дало свою перевагу. Коли він вийшов в лідери, на трасі сталася аварія між Логаном Сарджентом на Williams та Кевіном Магнуссеном (Haas).

Читайте також: Команда Формули 1 Haas, яка "зашкварилась" з російським пілотом, змінила керівництво

На трасі одразу ж з’явився автомобіль безпеки, але в цей момент Ландо Норріс встиг проїхати стартову пряму, тому сейфті-кар збирав пелетон починаючи з Макса Ферстаппена. Норріс подолав ціле коле в дельта-режимі, провів піт-стоп, змінивши гуму на Hard й лише тоді автомобіль безпеки випустив всіх гонщиків вперед, аби ті повернулись в коло з Ландо.

Аварія Логана Сарджента (Джерело: Motorsport.com)

Гонка відновилась на 33 колі. Макс Ферстаппен відчайдушно атакував британця в першому повороті, але не зміг отримати лідерство й став жертвою безуспішних атак Шарля Леклера. Ландо Норріс збільшував перевагу над іншими суперниками.

Також цікаво: В Абу-Дабі пройшли перші перегони повністю автономних болідів під назвою A2RL

Ферстаппен повідомляв команді по радіо, що його Hard працює жахливо й болідом важко кермувати. Водночас болід McLaren, який команда оновила перед початком Гран Прі, мав чудовий темп й подарував перемогу Норрісу.

Його напарник – Оскар Піастрі, у вирі боротьби з Карлосом Сайнсом пошкодив переднє антикрило й опустився на останнє місце. Хоча згодом він відіграв декілька позицій, його гонка була зіпсована. Сайнсу керівники гонки дали штраф в 5 секунд.

Залікова десятка виглядала наступним чином: Норріс (McLaren), Ферстаппен (Red Bull), Леклер (Ferrari), Перес (Red Bull), Сайнс (Ferrari), Хемілтон (Mercedes-AMG), Цунода (VCARB), Рассел (Mercedes-AMG), Алонсо (Aston Martin), Окон (Alpine).

Читайте також: Формула 1: Ferrari сенсаційно здобула дубль Гран Прі Австралії

Наступним в календарі “королеви автоспорту” буде Гран Прі Емілії-Романьї в Італії. Перегони пройдуть 19 травня на автодромі імені Енцо та Діно Феррарі.