Прототип VISION RS створює уявлення про майбутні моделі, а кросовер KODIAQ RS – нову концепцію спортивних позашляховиків.
Концептуальний ŠKODA VISION RS, розроблений чеською дизайнерською студію бренду, показує, як будуть виглядати спортивні моделі бренди у найближчому майбутньому.
Фото: Концепт ŠKODA VISION RS / Авто 24
Електричний спорткар ŠKODA VISION RS отримав емоційний дизайн. Його чіткі форми надають динамічності та спортивності.
Фото: Інтер’єр ŠKODA VISION RS / ŠKODA
Всередині – спортивний та легкий інтер'єр автомобіля з “плаваючими” сидіннями, кришталевими елементами, яскравими і чіткими лініями. Спортивний характер ŠKODA VISION RS підкреслять технічною складовою.
Також цікаво: Peugeot в Парижі: автономний ретро-концепт та Plug-In гібриди
ŠKODA продовжує демонструвати інноваційність розвитку і фактично стає автомобілем для динамічних, просунутих розвинених споживачів, які цікавляться новими технологіями.
Подовжена приладова панель з карбоновими елементами підкреслює симетричні контури решітки радіатора ŠKODA. Внутрішнє оформлення VISION RS складається з спеціально вирізаного кришталю ручної роботи від чеського виробника скла “Lasvit”. Панель приладів має характерний дизайн для RS з підсвічуванням і сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи.
Фото: ŠKODA VISION RS / ŠKODA
Центральна консоль VISION RS, а також каркас перемикача DSG повністю виконані з вуглепластику. Цей високотехнологічний матеріал також використовується для декоративних елементів, дверних панелей і сидінь, що надає інтер'єру спортивний характер. На додаток до спортивної зовнішності, екологічність є ще одним ключовим елементом ŠKODA VISION RS. Автомобіль виконаний з екологічно чистих матеріалів, кришталю і вуглепластика. Останній складається з 100% переробленого поліестеру, а оббивка сидінь зі штучної замші Alcantara.
Фото: ŠKODA KODIAQ RS / Авто 24
Чи може мати позашляховик спортивний характер? А чому б і ні? Серійний ŠKODA KODIAQ RS має найпотужніший дизельний двигун в історії ŠKODA (176 кВт, 240 к.с.), а також повнопривідну адаптивну підвіску. Це наділяє позашляховик рисами спорткарів. І це не пусті слова – на знаменитій “Північній петлі” Нюрбугрингу він показав найкращий час для позашляховиків – 9:29,84 хвилини.
Також цікаво: Прем'єри Renault на Паризькому автошоу 2018
Зовні заряджений KODIAQ RS відрізняється світлодіодними фарами з кристалічним ефектом, які входять в стандартну комплектацію та характерним обвісом кузова. Для новинки також буде доступний новий колір Race Blue.
Фото: Салон ŠKODA KODIAQ RS / ŠKODA
Серед стандартного обладнання ŠKODA KODIAQ RS – віртуальна панель з індивідуальним налаштуванням в карбоновому оформленні. На дисплеї панелі приладів з’явився варіант Sport – в ньому лічильник оборотів двигуна та спідометр відображені в центрі.
KODIAQ RS – перша в історії модель ŠKODA, де застосована звукова система Dynamic Sound Boost. Вона опрацьовує дані бортового комп'ютера автомобіля й регулює звук двигуна в залежності від обраного режиму руху. В результаті водій отримує величезне задоволення від звуку працюючого двигуна і, додатково, інформацію про його режим роботи.
Фото: ŠKODA KODIAQ RS / ŠKODA
Молодший позашляшовик ŠKODA KAROQ отрмав версію SPORTLINE – у неї тепер новий турбодвигун об’ємом 2.0 TSI (140 кВт / 190 л.с.), спортивні сидіння та чорні елементи дизайну. Всього ж новинка отримає вибір з двох дизельних та двох бензинових двигунів потужністю від 150 до 190 к.с.
Читайте також: Hennessey погрожує розігнати Venom F5 до 500 км/год
Ще одна версія ŠKODA KAROQ SCOUT – буде випускатися лише з повним приводом. Цей “любитель пригод” виділяється пластиковими накладками для захисту кузова, хромованими елементами кузова. В салоні – темний рояльний лак, вставки з темного дерева та контрастна стрічка.
Фото: Газовий гібрид ŠKODA OCTAVIA G-TEC / Авто 24
Добра знайома українцям ŠKODA OCTAVIA представлена у Парижі в версії G-TEC. Машина обладнана новим двигуном об’ємом 1.5 літри TSI (96 кВт / 130 к.с.), що працює на природньому газі. Запас ходу на цьому паливі становить 480 км, який досягається завдяки трьом газовим балонам та невеличкому бензиновому баку. OCTAVIA G-TEC раніше за інші нові моделі ŠKODA потрапить на український ринок.
Також цікаво: Citroën святкує 100-річчя бренду на стенді Паризького автошоу 2018