Як виглядають гусеничні пожежні машини: фото, відео

Українська служба порятунку отримала від організації міжнародного співробітництва GIZ (Німеччина) позашляхові автобуси, мобільні гусеничні евакуатори техніки, комплекти жіночого бойового одягу та рюкзаки рятувальників.
ДСНС отримала повнопривідні автобуси Torsus та гусеничні рятувальні комплекси LUF CRV - Auto24

ФОТО: ДСНС України|

Універсальний дистанційно керований пожежно-рятувальний евакуатор автомобілів LUF60.АТ

logo19 липня, 08:34
logo0
logo0 хв

З-поміж малогабаритних машин увагу привертають дистанційно керовані комплекси на гусеничному ходу LUF60.АТ австрійської розробки. Вони надійшли у двох версіях.

У першому випадку пожежно-рятувальна машина має фронтальну щоглову навіску для евакуації автомобілів за допомогою нижнього захвату. Їх операційно зоною можуть бути підземні чи багаторівневі паркінги, вуличні стоянки тощо.

Читайте також Роботизовані трактори мають вийти на українські поля

Завдяки баку з водою, пожежним рукавам та форсункам для подачі дрібнорозпиленої води зі станини машини-евакуатора може розпилювати воду. У чистій версії пожежогасіння може регулювати товщину струменю й подавати його на відстань до 60 метрів з продуктивністю до 2400 л/хв, атакувати водою чи піною на відстань 30 м.

LUF 60 також може здійснювати димовидалення продуктів згоряння за допомогою подачі потоку повітря. Продуктивність потоку в такому застосуванні доведена до 90 тис. м3/год.

Читайте також Вітчизняні роботизовані машини можуть евакуювати, мінувати та навіть вбивати

У другому випадку ця ж модель має вантажну платформу та КМУ – крано-маніпуляторну установку. Завдяки цьому малолітражка спроможна підіймати вантаж вагою до 500 кг. Управління КМУ оператор може здійснювати як безпосередньо з платформи, так і з поясного дистанційного пункту управління.

Взагалі будь-яка з версій універсальна, має працювати там, де традиційна тактика гасіння не ефективна або сил і засобів для гасіння недостатньо чи є загроза життю рятувальників.

По-перше, ці машини мають компактні розміри: довжина 2,33 м, а ширина – 1350 мм. Висота у транспортному положенні 2 м, а в операційному – 2,5 м.

Читайте також Роботизовані платформи THeMIS будуть розміновувати та вражати танки

По-друге, гусеничний транспорт має надійний дизельний 4-циліндровий мотор потужністю 140 к.с., чого для 2-тонної машини цілком достатньо. Є й третій фактор – впевнений радіус дистанційного управління сягає 300 м.

Для перевезення особового складу ДСНС отримала від благодійників повнопривідні автобуси Torsus Praetorian, що мають українське коріння. Засноване українцями підприємство Pulsar Expo розташоване у Словаччині, де виготовляють такі машини. Автобуси Torsus уже знані, використовуються нашими захисниками, є вони в автопарках ДСНС гірських регіонів.

Читайте також Пакет техніки для розмінування вразив розмаїттям: що передали американці

"Така матеріально-технічна підтримка є надзвичайно важливою, оскільки використання цієї техніки підвищить безпеку та ефективність роботи особового складу. Завдяки об’єднаним зусиллям та підтримці зі сторони світової спільноти Україна переможе у цій війні", – зазначив Голова ДСНС Андрій Даник.

Фото: ДСНС України