ФОТО: LOHR|
Нові норми теоретично обґрунтовані та базуються на тестах водіння й співпраці з виробниками й перевізниками
Оновлення встановлює нові стандарти у кріпленні вантажу, особливо у сфері транспортування транспортних засобів. Про це пишуть рейтингові німецькі ресурси nachrichten.idw-online.de та vdi.de. Перегляд був необхідний, щоб врахувати технологічний розвиток і зміни у транспортних умовах під час безпечного перевезення транспортних засобів.
З 1 вересня на дорогах Німеччини діють адаптовані норми щодо кріплення вантажів легкових і вантажних автомобілів на автовозах. Це прописано в розділах 8, 8.1 і 8.2. Оскільки перехідного періоду немає, то перевізникам, експедиторам та водіям вже зараз необхідно знати основні вимоги, оскільки перевірка на дорогах поліцейськими може закінчитися погано.
Читайте також Палаючий автовоз промчав 6 км тунелем: фото
Про основні нормативні вимоги VDI Guideline 2700 йдеться в інтерв’ю, яке дав транспортному порталу Асоціації німецьких інженерів VDI Ханс-Йозеф Нойнфінгер, експерт комітету настанов VDI. На питання, що саме регулює і чому це так важливо для кріплення вантажів на транспортних засобах, Нойнфінгер навів кілька прикладів.
З 1 вересня 2024 року адаптований VDI 2700 почав діяти на дорогах Німеччини. Фото: Spanset
По-перше, транспортні системи для перевезення автомобілів, як і самі машини, за останні роки зазнали суттєвих змін в розмірах, масі, моторній комплектації тощо. Взагалі, зазначає експерт, серія рекомендацій VDI 2700 стосується кріплення різних вантажів на дорожніх транспортних засобах.
Читайте також Щоб доїхати додому після звільнення з в'язниці, чоловік викрав автовоз з дорогими легковиками
Машини все частіше транспортуються штабелями й таке укладання призводить до інших сил та потребує нових стандартів при закріпленні. Фото: LOHR
Під час перегляду старих інструкцій виявилося, що відсутні технічні параметри, такі як тертя між елементом дорожнього полотна та шинами, не встановлено міцність елементів кріплення. Постає питання: а навіщо визначати міцність кріпильного ременя і не знати при цьому, яку силу може сприйняти елемент дороги?
Читайте також Новенькі Renault Duster згоріли на автовозі під Києвом
Ханс-Йозеф Нойнфінгер: кріплення вантажу встановлено в Німеччині, але головне – трансфер до Європи та по Європі. Фото: LOHR
Крім того, завжди залишалося відкритим питання про те, чи повинні кріпильні ремені застосовувати STF (силу попереднього натягу). Тести водіння з підвіскою ADS продемонстрували, наскільки важливо, щоб кріпильні ремені прикладали певну силу попереднього натягу для фіксації шини.
Читайте також П'яний водій на автовозі пошкодив кілька Tesla, які він віз
Відповідно до старих інструкцій, електромобілів не було. Нові норми кріплення й безпеки при транспортуванні вироблено й щодо них. Це потрібно врахувати, оскільки при перевезенні акумуляторної техніки трапляється багато неприємних інцидентів.
Нові вимоги інструкцій розроблені за участі ініціативі TÜV Süd, виробників кузовів транспортних засобів і виробників кріпильного обладнання.