
ФОТО: Geodis|
Бере удвічі більше вантажів і при цьому економить 30 відсотків пального
Одним з перших 12 нових автопоїздів придбало у свій парк іспанське відділення французького логістичного оператора Geodis.
Як розповідає у своєму релізі світовий лідер у сфері транспорту, логістики та управління ланцюжками постачань multinational compan, нові норми дозволили безперешкодне впровадження таких машин.
Читайте також 35-метрові автопотяги з двома причепами стають звичними у Європі
Вибір випав на 17,3-літрові Volvo FH
Магістральні тягачі Volvo FH мають стандартні шасі 4×2, незахищені паливні баки, середньої висоти подовжений дах Globetrotter та білі кабіни з частково нефарбованим пластиком.
Однак тут варто звернути увагу на бортове маркування: тягач має найпотужніший на європейському ринку двигун – 17,3-літровий агрегат максимальною потужністю 650 к.с.
Магістральний тягач Volvo FH доволі часто використовується перевізниками у складі євромодульного дуотрейлера (мегатрейлера). Фото: Volvo Trucks
Дуотрейлери стають нормою
Для повного комплекту компанія Geodis придбала на додаток до 12 тягачів ще й 12 візків та 24 причепи, з яких склали так звані дуотрейлери (duotraile).
Причіпні системи обрали зі шторними бортами стандартної висоти виробництва іспанського бренду LeciTrailer.
Читайте також Як виглядає та з чого складається 25-метрова фура з фургоном та двома причепами
Нагадаємо, дуотрейлер це – набір із двох причепів, з'єднаних разом, як вагон потяга. Разом з магістральним тягачем це вже поїзд, але автомобільний.
Графічна схема побудови доутрейлера: Інфографіка: Авто24
Зазвичай до дуотрейлерів відносять транспортні засоби з більш ніж шістьма осями, що складаються з двох напівпричепів, а між ними встановлюється візок.
Магістральний тягач Volvo FH16 з 17,3-літровим силовим агрегатом найчастіше використовується автоперевізниками саме для роботи в складі автопоїзда типу duotraile. В основному це в тих європейських країнах, де такі довгоміри та транспортно-логістичні норми дозволені (див. відео внизу).
Читайте також Китайці возять автовозами по 30 машин на причепі: фото, відео
У підсумку 30% пального заощадили
Результат виявився виправданим. З потужними 17,3-літровими тягачами та подвійними причепами такий автопоїзд має на 30 відсотків нижчі витрати пального на кожен тоннокілометр, ніж стандартні конфігурації.
Читайте також Фури з двома причепами зʼявляться у кількох європейських країнах
Поки на іспанських маршрутах
На цій підставі було прийнято рішення запровадити такі конфігурації на постійних іспанських маршрутах.
Вони в першу чергу перевозитимуть вантажі паперу, сталі або автомобільних деталей на іспанських маршрутах, бо дістатися транзитом через усю Європу до інших країн з такими нормами довжини автопоїзда такому дуотрейлеру ніхто не дозволить.