Іспанці звикають до довжелезних дуотрейлерів: що це за гіганти

Після набранні чинності про дозвіл експлуатації на дорогах Іспанії 32-метрових 72-тонних автопоїздів тамтешні перевізники почали активно замовляти такий транспорт у свої автопарки.
Дуотрейлери на дорогах Європи: фото, опис, відео - Auto24

ФОТО: Geodis|

Бере удвічі більше вантажів і при цьому економить 30 відсотків пального

logo12 грудня, 12:40
logo0
logo0 хв

Одним з перших 12 нових автопоїздів придбало у свій парк іспанське відділення французького логістичного оператора Geodis.

Як розповідає у своєму релізі світовий лідер у сфері транспорту, логістики та управління ланцюжками постачань multinational compan, нові норми дозволили безперешкодне впровадження таких машин.

Читайте також 35-метрові автопотяги з двома причепами стають звичними у Європі

Вибір випав на 17,3-літрові Volvo FH

Магістральні тягачі Volvo FH мають стандартні шасі 4×2, незахищені паливні баки, середньої висоти подовжений дах Globetrotter та білі кабіни з частково нефарбованим пластиком.

Однак тут варто звернути увагу на бортове маркування: тягач має найпотужніший на європейському ринку двигун – 17,3-літровий агрегат максимальною потужністю 650 к.с.

Магістральний тягач Volvo FH доволі часто використовується перевізниками у складі євромодульного дуотрейлера (мегатрейлера). Фото: Volvo Trucks

Дуотрейлери стають нормою

Для повного комплекту компанія Geodis придбала на додаток до 12 тягачів ще й 12 візків та 24 причепи, з яких склали так звані дуотрейлери (duotraile).

Причіпні системи обрали зі шторними бортами стандартної висоти виробництва іспанського бренду LeciTrailer.

Читайте також Як виглядає та з чого складається 25-метрова фура з фургоном та двома причепами

Нагадаємо, дуотрейлер це – набір із двох причепів, з'єднаних разом, як вагон потяга. Разом з магістральним тягачем це вже поїзд, але автомобільний.

Графічна схема побудови доутрейлера: Інфографіка: Авто24

Зазвичай до дуотрейлерів відносять транспортні засоби з більш ніж шістьма осями, що складаються з двох напівпричепів, а між ними встановлюється візок.

Магістральний тягач Volvo FH16 з 17,3-літровим силовим агрегатом найчастіше використовується автоперевізниками саме для роботи в складі автопоїзда типу duotraile. В основному це в тих європейських країнах, де такі довгоміри та транспортно-логістичні норми дозволені (див. відео внизу).

Читайте також Китайці возять автовозами по 30 машин на причепі: фото, відео

У підсумку 30% пального заощадили

Результат виявився виправданим. З потужними 17,3-літровими тягачами та подвійними причепами такий автопоїзд має на 30 відсотків нижчі витрати пального на кожен тоннокілометр, ніж стандартні конфігурації.

Читайте також Фури з двома причепами зʼявляться у кількох європейських країнах

Поки на іспанських маршрутах

На цій підставі було прийнято рішення запровадити такі конфігурації на постійних іспанських маршрутах.

Вони в першу чергу перевозитимуть вантажі паперу, сталі або автомобільних деталей на іспанських маршрутах, бо дістатися транзитом через усю Європу до інших країн з такими нормами довжини автопоїзда такому дуотрейлеру ніхто не дозволить.