Зараз Kawasaki випробовує електричний мотоцикл під кодовою назвою Endeavour. За чутками, його продуктивність близька до бензинового мотоцикла об'ємом 400 см3, а живиться він від великої літій-іонної батареї.
Також цікаво: Curtiss One: електричний мотоцикл з приголомшливим дизайном і цінником у 90 тисяч доларів
Нещодавно компанія Segway показала водневий електробайк, який пустить в серійне виробництво; компанія Harley-Davidson створила для електричних мотоциклів окремий бренд LiveWire; шведська марка Husqvarna і ще безліч інших випускають електричні скутери. А Kawasaki, як зазначено на слайдах 47 та 48 цього документу, планує прискорити розвиток електричних двигунів, гібридів та водневих мотоциклів, аби зменшити свій “карбоновий слід” в атмосфері.
Японський виробник мотоциклів наприкінці минулого року показував концепт байка з футуристичним дизайном, що нагадує концепт 2013 року, представлений у відео нижче. Ми дуже мало знаємо про плани Kawasaki, щодо водневих силових установок для мотоциклів, але той факт, що компанія також планує використовувати це пальне в морській та авіаційній промисловості, означає, що вона робитиме значні інвестиції у водневі технології.
Кілька зображень зі слайд-шоу та торішній відеоанонс дозволяють припустити, що, подібно до Toyota, Kawasaki може зосередитись як на використанні паливних елементів для генерації електроенергії, так і комбінованих силових установках.