Будь-який міський малокубатурник відмінно справляється із завданням швидкого і економічного пересування по густонаселеному мегаполісу. Мотоцикли цього класу дуже популярні і є майже у всіх виробників, але Bajaj зі своїм Pulsar NS125 FI спробував поєднати важко поєднувані речі – доступність і технологічність. Спробуємо зрозуміти, що з цього вийшло.

Доступність – поняття відносне, адже за Pulsar NS125 FI просять 1 890 доларів. Це не набагато дешевше, ніж головний конкурент – перевірений роками і мільйонами кілометрів пробігу Yamaha YBR-125. Саме тому, щоб виграти боротьбу за гаманець потенційного покупця, Bajaj просто зобов'язаний запропонувати щось більше за ті ж гроші.

Читайте також: Як вибрати мотошколу: 5 слушних порад

Зовнішній вигляд неоднозначно натякає на спортивні амбіції, але на ділі це добротний міський мотоцикл

Зовнішність

Зовнішній вигляд Pulsar NS125 вельми агресивний. Нотки спортивності в ньому поєднуються з елементами практичності. Якщо Yamaha YBR-125 виглядає як типовий представник 80-х, то Pulsar NS125 на його тлі здається набагато сучаснішим, стрімкішим і спортивнішим. Але, незважаючи на уявні спортивні амбіції, посадка на Pulsar NS125 дуже зручна, практично класична. Єдиний ергономічний мінус – важіль кік-стартера, що впирається в праву ногу. Втім, багато власників пульсарів його знімають, як непотрібний рудимент.

Вузько поставлені дзеркала дозволяють легко пробиратися в міжряддя

Вельми корисними виявилися декоративні обтічники бензобаку. Їх аеродинаміка зпроектована таким чином, що на високих швидкостях вони захищають коліна від потоків зустрічного повітря – дуже актуально для тих, хто катається без наколінників в прохолодну погоду. Плюсом можна вважати і встановлені з заводу дуги безпеки, а також м'яку наклейку, що захищає бак від подряпин блискавкою куртки.

М'яка наклейка на бак, встановлена з заводу

Техніка

По технічній частині Pulsar NS125 обходить прямих конкурентів саме за рахунок своєї технологічності. Одна з головних переваг – інжекторна паливна система. Райдеру не потрібно морочитися зі збагачувачем суміші для холодного старту і прогріву. Мотоцикл відповідає нормам Євро-4, а значить, забруднює навколишнє середовище значно менше, ніж його карбюраторні побратими. До того ж він дуже дбайливо відноситься до запасів палива – залив в порожній бак трохи більше трьох літрів бензину в нещадному режимі тест-драйву вдалося проїхати більше 200 кілометрів.

Читайте також: В Україні дорожчає бензин

Потужності 125-кубового мотора вистачає для впевненого пересування по місту

П'ятиступінчаста коробка з довгоходною лапкою перемикання і непогано підібраними передавальними числами, приємна в обігу. Нейтралка ловиться легко, але індикатора включеної передачі все ж не вистачає.

Коробка працює практично ідеально – з чіткістю перемикання ніяких проблем

Підвіска досить жорстка і короткохідна. При їзді по бруківці трясе набагато сильніше, ніж на Bajaj Boxer 125X. Але на швидкості ця жорсткість забезпечує відмінну стабільність. Часом навіть здається, що на це шасі можна було б сміливо встановлювати і більш потужний двигун.

Задня підвіска легко справляється з вагою двох людей

Двох NS125 везе легко і невимушено. Розгін до міських швидкостей напористий і впевнений, але після 80 км/год недолік потужності вже відчувається. Крейсерська швидкість, трохи більше 110 км/год, обмежена саме потужністю мотора.

Гальма – кращі в цьому ціновому сегменті

Окремої похвали заслуговують гальма. Так, Pulsar NS125 не обладнаний ABS, але по частині гальмування він, на мій погляд, з легкістю обходить всіх конкурентів в своєму ціновому сегменті. Завдяки системам CBS і Anti-Skid гальмує індійський малокубатурник набагато впевненіше, ніж та ж Yamaha YBR-125. Сприяють цьому і стокова гума досить пристойної якості.

Читайте також: 575 доларів штрафу отримав нечемний водій за викинутий у вікно машини недопалок

Переднє дискове гальмо завжди працює в парі з заднім барабанним завдяки системі CBS

Недостатки

До якості збірки питань немає ніяких, але дрібні гумові деталі, які вперто не хочуть сідати на свої місця, псують свято перфекціоніста. На тестовому мотоциклі, наприклад, ніяк не вдавалось закріпити гумку, що захищає шарнір правого дзеркала. Це дрібниці, з якими легко миришся, катаючись на Bajaj Boxer 125X, просто тому, що він коштує менше тисячі доларів. Але до мотоцикла, який майже в два рази дорожче – вимоги вже інші.

Дрібні недоліки є – наприклад, гумка правого дзеркала ніяк не хотіла ставати на місце

І все ж можна застосувати до України головний недолік Pulsar NS125 – іміджевий. Незважаючи на те, що Bajaj – третій за обсягами виробленої техніки мотовиробник в світі, в нашій країні про цей бренд знає не так багато людей. Це, безумовно, впливає на вартість техніки на вторинному ринку. Питання "за скільки можна продати інжекторинй Pulsar NS125, відкатавши на ньому кілька сезонів", поки відкрите. Але з іншого боку, вже минулого року Bajaj захопив лідерство на ринку нових мотоциклів України і продовжує стрімко нарощувати обсяги продажів. Тому через пару сезонів все може дуже сильно змінитися.

Bajaj використовує комплектуючі всесвітньо відомих виробників

Рекомендації Авто24

В якості першого мотоцикла для пересування по місту інжекторний Pulsar NS125 підходить ідеально. Прийнятна ціна, легкість в управлінні, прекрасні гальма і вражаюча економічність – ось його головні переваги. В надійності і довговічності індійської техніки сумніватися не доводиться – три роки гарантії без обмеження пробігу – це вагомий аргумент.

Також цікаво: Попит на автомобілі з ГБО і дизельними двигунами падає