Автомобіль на морозі
В холодну пору року проблеми з запуском двигуна виникають частіше, ніж у теплу. Це пов’язано з похолоданням та перепадами температур, а також з технічним станом автомобіля. Загалом відмова автомобіля заводитись може бути пов’язана з кількома причинами.
Читайте також: 5 речей, які не можна залишати в машині на морозі
Акумулятор
Слабкий заряд акумулятора є найбільш поширеною причиною “небажання” стартувати. Якщо після повороту ключа запалювання панель приладів не підсвічується, значить, швидше за все, акумулятор повністю розряджений. Якщо з підсвіткою все добре, але двигун усе одно не запускається – акумулятор розряджено не повністю.
Якщо проблеми з акумулятором виникають не вперше, його краще замінити
В обох випадках існує кілька варіантів розв'язання цієї проблеми. Можна «підкурити» від іншого автомобіля або бустера. Але краще зарядити акумулятор за допомогою зарядного пристрою вдома чи в гаражі. Якщо акумулятор старий і проблеми з ним трапляються не вперше – краще його замінити.
Пальне
Якщо стартер крутить, а двигун усе одно не запускається, однією з причин можуть бути проблеми з подачею пального.
Переконайтесь, що у баку достатньо пального
Проблеми з пальним у зимовий період більш характерні для дизельних двигунів. Якщо в бак заправлена літня соляра, вона може загустіти на морозі. Розв'язувати таку проблему самотужки досить складно. Краще викликати евакуатор або відбуксирувати автомобіль в автосервіс.
У бензинових автомобілів найчастішою причиною відсутності подачі пального стає бензопомпа, що вийшла з ладу.
Звісно, для обох типів двигунів потрібно бути впевненим, що в паливному баку є достатня кількість пального.
Свічки
У бензинових двигунів відсутність іскри на свічках запалювання не дає можливість запустити двигун. Проблема може бути як у самих свічках (коли їх потрібно міняти, докладно написано тут), так і в інших деталях системи запалювання.
Читайте також: Що робити з автомобілем у мороз та перший сніг
Несправні свічки розжарювання в дизельних автомобілях також не дають можливості запустити двигун у холодну погоду. Для діагностики системи краще звертатись в автосервіс до кваліфікованого електрика.
Компресія
Найменш вірогідний варіант – втрата двигуном компресії. У такому випадку стартер крутить двигун надто легко. Таке може статись, наприклад внаслідок обриву ременя ГРМ. Або якщо автомобіль дуже довго (роки) стояв і поршневі кільця залягли.
Проблеми з компресію у більшості випадків означають необхідність складного ремонту двигуна
У такому випадку також краще звертатись на автосервіс для проведення точної діагностики та ремонту.
Висновки
Якщо автомобіль не заводиться через проблеми з акумулятором або відсутністю пального в баку – проблему можна відносно легко вирішити самотужки. В інших випадках краще звернутись до професіоналів.