Експеримент провели на топовому повноприводному Volkswagen ID.4 Prime, потужністю 312 к.с., з батареєю на 82 кВт/год без теплового насоса. Автор “Першої електрички” – Денис, вирішив за два дні розрядити батарею автомобіля з 80% до 10%, аби показати реальні витрати електромобіля.
Читайте також: Чи дає перевагу тепловий насос у Volkswagen ID.4: експеримент
При цьому автомобіль експлуатувався так, як і в повсякденному житі – з увімкненими підігрівами та клімат-контролем на 21°C. Автомобіль постійно рухався виключно у міському трафіку.
Після перших 6 кілометрів витрата в авто становила 32,3 кВт на 100 км, що є досить суттєвим показником. Температура на вулиці постійно коливалась в межах від -8 до -6°C, тому клімат-контроль автомобіля споживав достатньо багато.
Також цікаво: Чому електромобіль Leapmotor C11 називають "вбивцею" Volkswagen ID.4
Після 30 км шляху батарея автомобіля втратила 10% заряду, а середні витрати автомобіля знизились до 26.2 кВт/год. Середня швидкість авто становила 30 км/год, що свідчить про те, що автор рідко потрапляв в затори.
Після того, як температура надворі знизилась з -6 градусів до -8, витрати ID.4 різко зросли. Після 50 км шляху батарея автомобіля впала до 20%, а після 65 км залишок батареї становив 55%, показник витрат – 27.7 кВт.
Читайте також: Який Volkswagen ID.4 економніший: задньопривідний чи повнопривідний
Загалом, за перший день авто пройшло 77 км, середній показник витрат зріс до 29,7 кВт на 100 км, а залишок батареї склав 46% – тобто за день авто витратило 34%.
На другий день тесту, після пройдених 125 км шляху, ID.4 мав всього 30% запасу батареї, а на 160 км залишок батареї склав вже 20%. Volkswagen рекомендує використовувати батарею автомобіля з 80 до 20%, а отже в таку погоду, Volkswagen ID.4 може проїхати всього 160 км.
Попри це, автор вирішив розрядити авто до 10% й в результаті вийшло, що загалом ID.4 проїхав 190 км. Отже, за два дні експлуатації Volkswagen ID.4 в міському режимі, автомобіль на одній зарядці проїжджає 190 км. Середня витрата склала 25 кВт.
Також цікаво: Тест 12 електромобілів в українських умовах взимку: наскільки вони втрачають заряд
Підсумовуючи, можна впевнено сказати, що показник витрат на електромобілях справді менш стабільний, ніж на автомобілях з ДВЗ, та суттєво залежить від погоди. Однак, експлуатація електромобіля взимку не перетвориться на проблему, адже навіть приблизно 200 км пробігу вам вистачить для двох днів їзди в міському режимі.