Škoda розширює свою присутність у світі відеоігор, створивши мапу і власний квест у Fotrnite.

Автовиробники розширюють свою впізнаваність завдяки відеоіграм, адже зараз молоде покоління надає перевагу новим видам медіа, а не традиційним ЗМІ. Серед них – Skoda Auto, яка ввійшла у геймерський світ зі своїм “зарядженим” електричним кросовером Enyaq Coupe RS.

Читайте також: Електрична Skoda з сонячними панелями подолала тисячі кілометрів африканських доріг

Гра має інтерактивний режим, де кожен охочий може створити власні ігрові карти та квести. Саме так і вчинила компанія Škoda, створивши власну карту з квестами “Out of Bounds Odyssey”.

“Молодше покоління — і не тільки воно — відмовляється від традиційних медіа, таких як телебачення та радіо, і проводить все більше часу за відеоіграми. Тож коли Škoda вирішила доєднатись до Fortnite, для них це було не лише логічним кроком, але й оригінальним завданням», — каже Зузана Валковічова, яка займається маркетингом у Škoda Auto.

Читайте також: Поліцейські на Skoda Kodiaq демонструють затримання правопорушників на ходу

Розробники Fortnite якраз нещодавно додали новий режим перегонів, тому Škoda вибрала вдалий час, щоб доєднатися до гри.

У грі бренд Škoda використав свою модель Enyaq Coupe RS. Гравці матимуть змогу виконати три мініквести, якщо знайдуть авто. Це популяризує чеський електромобіль серед молоді.

Також цікаво: Що означає логотип Skoda і як він змінився за сто років

Škoda заохочує гравців, які виявлять ці локації на карті Out of Bounds Odyssey, робити селфі в грі, публікувати їх в Instagram і позначати офіційний обліковий запис чеського автовиробника.

Fortnite – одна з найпопулярніших відеоігор у світі, в неї грають близько 350 мільйонів геймерів. Раніше до гри приєднались такі відомі актори, як Marshmello, Eminem, The Weeknd та інші. Fortnite, а отже, і квест Out of Bounds Odyssey можна грати на різних платформах. Гра доступна для завантаження для ПК, iOS, iPad OS та інших пристроях.