ФОТО: Canoo|
Електричний мінівен Lifestyle Vehicle виглядав стильно і перспективно, але... щось пішло не так
Canoo озвучила прикру новину за три дні до скасування Трампом указу Байдена щодо електромобілів. Справи у виробника автомобілів йшли кепсько навіть попри його перспективні пілотні програми в USPS, армії США та навіть широко розрекламовану співпрацю з NASA, пише electrek.co.
У виробника електричних фургонів та пасажирських малогабаритних комерційних машин щось пішло не так. Намагання зайняти гідну нішу у виробництві екологічно чистих транспортних засобів успіху не досягли. Виробити достатньо транспортних засобів для задоволення попиту також не вдалося.
Читайте також Електричний пікап Canoo American Bulldog може стати конкурентом Tesla Cybetruck
Ще якийсь тиждень тому редакція Авто24 писала про успішне тестування британською поштовою службою електричних фургонів Canoo. Однак поштовики не тільки Великої Британії, але й США, мабуть, залишаються без таких машин.
З приходом у Білий дім Дональда Трампа та запровадження ним нової державної політики щодо електромобілів це вже остаточно нездійсненно. Так що звернення до глави 7 Кодексу США про банкрутство є для Canoo кінцем шляху.
У результаті подання згаданої декларації компанія Canoo негайно припинила свою діяльність. Це сталося 17 січня о 20:15. Наступним кроком у розпуску компанії стане довірена особа, призначена судом, яка керуватиме ліквідацією решти активів компанії.
"Ми хотіли б подякувати співробітникам компанії за їх відданість і наполегливу роботу. Ми знаємо, що ви вірили в нашу компанію, як і ми. Ми щиро розчаровані тим, що все так сталося. Ми також хотіли б подякувати NASA, Міністерству оборони, Поштовій службі США (USPS), штату Оклахома та Walmart за їхню віру в наші продукти та нашу компанію. Це дуже важливо для кожного в компанії", — сказав генеральний директор Canoo та один із найбільших інвесторів компанії Тоні Аквіла.
Читайте також Американський виробник електромобілів вляпався в скандал через гендиректора
Тим часом в мережі не стихають надії, що сучасне виробництво хтось викупить і випуск легких електричних машин комерційного сегменту відновиться. Однак це все лише роздуми прихильників бренду, не закріплені жодним підґрунтям чиїхось комерційних інтересів.