ФОТО: Freepik|
Як використовувати електромобіль взимку
Автор YouTube-каналу “Auto Gvozd” розповів про усі особливості експлуатації електромобіля в холодну пору року. Варто розуміти, що кліматична система має сильний вплив на витрату енергії, зменшуючи таким чином прогнозований запас ходу.
Також на тему: Чи дає перевагу тепловий насос у Volkswagen ID.4: експеримент
Однак, використовувати електромобіль без прогріву теж неправильно, тому чим саме нехтувати – комфортом чи витратою енергії – вирішувати саме вам.
Зголоднів? Ход-дог давно став найпопулярнішим перекусом для водіїв та мандрівників, які зупиняються на заправці. А на АЗК WOG хот-доги в списку фаворитів готей. Скуштуйте, щоб зрозуміти, чому їх так полюбляють ті, хто в дорозі.
Рекламна інформація
Правильний прогрів
Майже усі сучасні електромобілі мають електронні застосунки, які дозволяють активувати прогрів салону та високовольтної батареї дистанційно. Звичайно, клімат-контроль використовуватиме заряд акумулятора, однак цього можна уникнути, якщо підключити автівку на зарядку від домашньої розетки чи зарядної станції.
В такому випадку енергія для прогріву салону використовуватиметься з мережі. Проте, потрібно враховувати, що в деяких моделях електромобілі домашньої зарядної станції може і не вистачити, якщо налаштування клімат-контролю орієнтовані на високу температуру в понад 25°C. До слова, на подальшу підтримку температури енергія майже не витрачається.
Також цікаво: Через вимкнення світла українці втрачають цікавість до електромобілів
Зберігайте електромобіль в теплому місці
Цей пункт пов’язаний з першим: якщо зберігати електромобіль в теплому місці, витрати на його прогрів значно зменшаться. Звичайно, можливість зберігати автівку у теплому паркінгу чи гаражу є не у всіх, тому для таких людей в пригоді стане компроміс з попереднім прогрівом на зарядці.
Помірно використовуйте клімат-контроль
Замість повноцінного прогріву салону краще прогрівати зону водія за допомогою підігріву сидінь й керма, оскільки ці системи витрачають значно менше енергії. Також, як вже було згадано вище, варто правильно налаштовувати клімат-контроль: якщо він дво-, або трьохзонний, варто використовувати лише ту частину, що відповідає за обдув водія. Температуру варто виставляти на позначці в 19-20°C.
Читайте також: Як перетворити електромобіль на “павербанк”: тест технології V2L
Режим ECO
Очевидно, що цей режим руху був створений спеціально для економії витрат енергії. В різних автівках він налаштований по різному, проте зазвичай він зменшує реакцію на педаль газу та потужність двигуна.
Правильна гума
Електромобілі потребують спеціальної гуми з низьким опором коченню, оскільки їх вага є значно більшою. Спеціальні шини дозволяють автівці витрачати менше енергії на те, щоб зрушити з місця. Окрім цього, важливо також регулярно перевіряти тиск у колесах, та тримати його в оптимальних значеннях, які для кожного автомобіля різні.
Також цікаво: Який Volkswagen ID.4 економніший: задньопривідний чи повнопривідний?
Використовуйте зимову хімію
Через надмірну вологу в салоні авто в зимовий період, вікна та лобове скло часто “пітніють”. Аби уникнути цього ефекту, спричиненого також перепадом температур, доцільно використовувати спеціальну хімію. Її різновидів є дуже багато, тому кожен водій зможе обрати для себе потрібний варіант. До слова, спеціальними засобами також варто оброблювати гумові ущільнювачі дверей та замки.