Моторне бюро оприлюднило свіжий рейтинг страхових компаній за різними показниками діяльності.

За результатами 3 кварталу 2019 року страхові компанії України уклали 2,06 млн. договорів "автоцивілки" на загальну суму 1,27 млрд. грн. Водночас врегульовано понад 33,5 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими виплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 618,7 млн. грн.

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 77 днів, що на 2 дні менше, ніж у другому кварталі 2019 р. Якщо ж порівнювати з третім кварталом 2018 року, то строк врегулювання скоротився на 8 днів.

Читайте також: українці активно купують електронні поліси страхування

Ті страхові компанії, які виплачували за системою прямого врегулювання, вкладалися у 59 днів. У 90 днів, які відведені законом, виплачували майже у 70,7% випадках (в 2-му кв. 2019 показник становив 68%, а 3-му кв. минулого 2018 р – лише 64,9%).

Лідерами за строками врегулювання стали:

• СК "АСКО-Донбас Північний" - 44 дні
• СК "ГЛОБАЛ ГАРАНТ" - 45 днів
• СТ "Гарантія" - 47 днів.

У 25 страховиків середній строк врегулювання менший, ніж 90 днів.

Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 3 кв. 2019 р:

Страхова компанія

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів

1

ПрАТ "СК "АСКО-Донбас Північний"

44

2

ПрАТ "СК "ГЛОБАЛ ГАРАНТ"

45

3

ПрАТ "СТ "Гарантія"

47

4

АТ "СГ "ТАС" (приватне)

49

5

ПРАТ СК "ВУСО"

54

6

ПАТ "СК "Універсальна"

55

7

АТ "СК "АРКС"

57

8

ПрАТ "УСК "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

58

9

ПрАТ "СК "Оранта-Січ"

58

10

ПрАТ "СК "УНІКА"

61

Читайте також: в Україні подешевшали поліси "Зелена Карта"

На які страхові компанії скаржились найбільше

МТСБУ протягом третього кварталу 2019 р. отримало 400 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 49 менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2019 р. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення: за підсумками 2-го кв. 2019 р. він становив 1,37% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі цього року – 1,21%.

Найбільшу кількість скарг отримано на УАСК «АСКА» (72 скарги), СК «ОМЕГА» (49), СК «Ю.Ес.Ай.» (41). За рівнем скарг до загальної кількості врегульованих вимог в 3-му кварталі 2019 року найгірші показники мають СК «ОМЕГА» (9,7%), УАСК «АСКА» (6%), СК «Український страховий стандарт» (5,2%).

Нагадаємо, що оформити “автоцивілку” зі знижкою онлайн можна тут.