
ФОТО: Renault|
Renault Megane E-Tech
Як пише Carscoops, про це натякнув генеральний директор групи Renault Франсуа Прово під час презентації нового Twingo E-Tech, зазначивши, що бренду необхідно розширити привабливість своїх електромобілів, аби охопити покупців, які досі не готові повністю перейти на “електрику”.
Детальніше: Renault презентувала Twingo E-Tech: повернення легенди в електричному форматі
Сьогодні Megane E-Tech Electric і Scenic E-Tech Electric доступні лише як електромобілі, але їхні продажі в Європі виявилися нижчими за очікування. Тому Renault планує оновити платформу C-сегмента — об’єднавши наступні покоління Megane та Scenic із моделями Austral, Espace та Rafale, які вже мають гібридні версії.
За словами керівника бренду Фабріса Камболіва, компанія розглядає формат EREV (електромобілів з подовжувачем запасу ходу). Фактично, він схожий на систему Nissan e-Power, адже бензиновий двигун працює лише як генератор для зарядки акумулятора, не приводячи колеса в рух.
Читайте також: Renault виставить на продаж 100 історичних автомобілів зі своєї колекції
Впровадження подібної установки дозволить суттєво збільшити запас ходу без втрати “електричного” характеру автомобіля. Поки Renault працює над новою платформою, поточний Megane E-Tech отримає оновлення інтер’єру та техніки. Замасковані прототипи вже помічено на тестах.
Ймовірно, разом із рестайлінгом з’явиться новий варіант із більшим акумулятором. Зараз Megane пропонує батарею на 60 кВт-год (до 459 км ходу), тоді як більший Scenic має 87 кВт-год і долає до 615 км.